حال حسن یزدانی و بازگشت آقای آسیا!

حال حسن یزدانی و بازگشت آقای آسیا!

ورزش ایران و جهان امروز با رخدادهای گوناگونی همراه بود که گزیده آنها در این گزارش آمده است.

به گزارش سادس، دو معاون استقلال در دهه هفتاد بار دیگر به این باشگاه باز خواهند گشت. اختلافات علی خطیر، مدیرعامل استقلال با جواد نکونام، سرمربی این تیم در آستانه شروع رقابت‌های لیگ برتر در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر باعث به وجود آمدن حاشیه‌های فراوانی برای استقلال شده است.

قرار است برای جلوگیری از اتفاقات بعدی هیات مدیره استقلال تشکیل جلسه داده و نفراتی اضافه یا جدا شوند.

جریمه ۲ هزار دلاری طارمی از سوی AFC

مهدی طارمی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به دلیل دریافت دو کارت زرد در دیدار با سوریه جریمه شد.

تیم ملی فوتبال ایران امروز(شنبه) باید در غیاب مهدی طارمی، بهترین گلزنش به مصاف تیم ملی فوتبال ژاپن برود. طارمی در دیدار قبلی برابر سوریه دو کارت زرد از داور دریافت کرد و با جریمه از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا مواجه شد. طارمی علاوه بر محرومیت یک جلسه‌ای مطابق با ماده ۳.۱.۱ بخشنامه شماره ۲۵ جام ملت‌های آسیا، باید ۲ هزار دلار نیز ظرف ۳۰ روز به کنفدراسیون فوتبال آسیا بپردازد و تکرار این بی‌انضباطی با جریمه مالی بیش‌تری همراه خواهد شد.

خلاصه بازی ایران ۲ – ۱ ژاپن

تیم ملی فوتبال ایران با پیروزی دراماتیک برابر ژاپن به نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ رسید. محمد محبی و علیرضا جهانبخش برای ایران گلزنی کردند تا ایران پس از ۱۸ سال ژاپن را شکست دهد.

قلعه‌نویی: آسیا باید به این بازی افتخار کند

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از صعود به دور نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا از شاگردانش تشکر کرد و گفت: آسیا باید به این بازی افتخار کند.

تیم ملی فوتبال ایران در دیدار یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا برابر ژاپن توانست با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست یابد و به دور نیمه‌نهایی راه پیدا کند.

پیروزی برابر سامورایی‌ها بعد از ۱۸ سال

تیم ملی فوتبال ایران بالاخره توانست از سد محکم سامورایی‌ها عبور کند. تیم ملی فوتبال ایران توانست دو بر یک سامورایی‌ها را در قطر شکست دهد و به نیمه نهایی جام ملت های آسیا راه یابد. این برد در حالی به دست آمد که مهدی طارمی در این دیدار غایب بود. 

آخرین برد ایران برابر ژاپن در سال ۲۰۰۵ بود که ایران در ورزشگاه آزادی با دو گل وحید هاشمیان توانسته بود دو بر یک برنده شود و حالا بعد از ۱۸ سال رقیب دیرینه برابر ایران شکست خورد.

محبی بهترین بازیکن زمین شد

محمد محبی به عنوان بهترین بازیکن دیدار تیم ملی ایران مقابل ژاپن انتخاب شد.

تیم ملی فوتبال ایران در دیدار یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا برابر ژاپن توانست با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کند و به دور نیمه‌نهایی راه پیدا کند.

حاشیه‌های دیدار ایران – ژاپن

تقابل دو تیم ایران و ژاپن در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا از ساعت ۱۵ امروز آغاز شد و با برتری تاریخی ایران به پایان رسید. این دیدار حاشیه‌هایی داشت که در ادامه می‌خوانید.

تیم‌های ملی فوتبال ایران و ژاپن امروز (شنبه) از ساعت ۱۵ به وقت دوحه در ورزشگاه اجوکیشن سیتی و در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا به مصاف هم رفته‌اند.

کامبک رویایی یوزها علیه سامورایی‌ها

تیم ملی فوتبال ایران در بازی حساس مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا ژاپن را با نتیجه ۲ بر یک شکست داد و راهی دور بعدی شد.

تیم‌های ملی فوتبال ایران و ژاپن امروز(شنبه) در چارچوب دور یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ از ساعت ۱۵ در ورزشگاه اجوکیشن سیتی به مصاف هم رفتند. این دیدار در نیمه اول با برتری ژاپن به پایان رسید و ایران در نیمه دوم به بازی برگشت تا با نتیجه ۲ بر یک برنده شود و به دور نیمه نهایی صعود کند. حریف ایران در مرحله بعدی برنده دیدار بین تیم‌های قطر و ازبکستان خواهد بود.

کمیل قاسمی: حسن یزدانی از برنامه جلوتر است

دارنده مدال‌های طلا و نقره المپیک و نقره جهان، با بیان اینکه حسن یزدانی از برنامه درمانی جلوتر است، گفت: فکر می‌کنم او اواخر فروردین یا اوایل اردیبهشت به تشک کشتی بازگردد.

کمیل قاسمی در گفتگو با سادس، درباره دیدار با حسن یزدانی که دوران نقاهت خود را پس از انجام عمل جراحی پشت سر می‌گذارد، اظهار کرد: به اتفاق رییس و نایب رییس هیات کشتی مازندران به حسن آقا سر زدیم تا در جریان وضعیت او قرار بگیریم و اعلام کنیم آماده انجام هر کمکی هستیم. او تمرینات بدنسازی و کار با وزنه را انجام می‌داد و هدف این بود که به او سر بزنیم. البته به صورت تلفنی با او در ارتباط هستم و در جریان وضعیت او قرار دارم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *