کشف ۱۵ هزار قلم انواع کالای قاچاق از یک انبار

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران از کشف بیش ۱۵ هزار قلم انواع کالای قاچاق از یک انبار خبرداد.

به گزارش سادس، سرهنگ مهدی افشاری در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی تهران  در اجرای طرح بازدید از انبارهای کالا، موفق به شناسایی یک انبار که در آن مقادیر فراوانی  انواع کالای فاقد بارنامه و مجوزهای قانونی دپوی شده بود، شدند.

وی افزود: در ادامه و با کسب این اطلاعات ماموران اقدام به هماهنگی‌ با مقام قضایی کرده و پس از اخذ مجوزهای لازم از انبار کالا بازدید کردند. در جریان این بازدید ۱۶۷ عدد اسکوتر، هزار و ۳۴۴ عدد بطری نوشیدنی، دو هزار و ۵۹۲  عدد لامپ هدلایت خودرو، هزار و ۸۵۱  عدد آچار، سه هزار و ۸۶۸  عدد موادخوراکی شامل بیسکویت، نودالیت، پودر نارگیل، بکینگ پودر و دو هزار و ۵۴۰  ثوب البسه مردانه را کشف کردند.

 رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران با بیان اینکه تمامی این اقلام فاقد بارنامه و مدارک گمرکی بود، گفت: کارشناسان، ارزش تقریبی اموال مکشوفه را در حدود ۲۵۰ میلیارد ریال برآورد و اعلام کردند.

افشاری با بیان اینکه با دستور مقام قضائی این انبار تا اطلاع ثانوی پلمب شد، خاطرنشان کرد: در همین راستا نیز پرونده تشکیل شده و به همراه متهمان به دادسرا ارجاع شد. 

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *