قتل مرد ۶۰ ساله به دلیل فحاشی در رستوران

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری قاتل مردی ۶۰ ساله در تهران به دلیل فحاشی و ایجاد مزاحمت خبر داد.

به گزارش سادس، سردار علی ولی‌پور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال وقوع یک مورد مرگ  مشکوک در یکی از بیمارستان‌های پایتخت، بررسی موضوع  در دستورکار تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و آنان با حضور در محل و انجام تن پیمایی از مقتول آثار جراحت را روی ناحیه سر مقتول مشاهده کردند.

وی با اشاره به انجام تحقیق از فرزند متوفی گفت:‌ در ادامه فرزند متوفی به کارآگاهان گفت که پدرش اواخر دی ماه به همراه یک تن از دوستانش به یک سفره خانه در نزدیکی لواسانات رفته و در آنجا با چند تن که باهم نسبت فامیلی داشتند درگیری فیزیکی پیدا کرده است. پس از این درگیری متوفی به دلیل جراحات وارده به بیمارستان منتقل شد اما پس از انجام اقدامات درمانی و علیرغم تلاش پزشکان، پدرش دچار مرگ مغزی شده و فوت کرده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: کارآگاهان در ادامه طی اقدامات میدانی و تحقیقات اطلاعاتی متوجه شدند که مقتول در شب حادثه درحالی که از حالت عادی خارج بود به یک سفره خانه در محدوده لواسان رفته و با صدای بلند اقدام به فحاشی کرده و در آنجا با چند تن از افراد حاضر در آنجا درگیر شده بود. در همین راستا کارآگاهان با توجه مدارک موجود، هویت ضاربان و محل زندگی آنان را مورد شناسایی قرار دادند.

ولی‌پور گودرزی با اشاره به انجام هماهنگی با مقام قضایی و اخذ مجوز عملیات گفت: ماموران با مجوز اخذ شده به مخفیگاه متهمان رفته و در مجموع شش نفر از افراد دخیل در درگیری را دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ انتقال دادند. این افراد گرچه در جریان بازجویی اولیه منکر حقایق شدند، اما در ادامه و پس از مواجهه با مستندات و مدارک موجود، صراحتا اعتراف کردند که در شب واقعه به همراه خانواده و برای برگزاری جشن به یکی از سفره‌خانه‌های محدوده لواسان رفته بودند که ناگهان فردی خارج از حالت طبیعی وارد رستوران شده و با صدای بلند به مردم فحاشی کرد. این افراد ابتدا به او تذکر دادند، اما پس از آنکه این فرد اعتنایی به تذکرات نداشت،  با او درگیر شده و هرکدام چند ضربه با مشت به سر او وارد کردند. در نهایت نیز این فرد بی‌هوش و به بیمارستان منتقل شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه سایر نفرات نیز در بازجویی جداگانه صحت اظهارات متهم را تایید کردند، خاطرنشان کرد: متهمان با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضائی، برای تکمیل پرونده و تحقیقات بیشتر در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی قرار دارند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *