شرکت در انتخابات دشمنان را ناامید می‌کند

معاون اول قوه قصاییه گفت: انقلاب اسلامی ریشه و ماهیت دینی و مذهبی داشته و همه اقشار مردم در به ثمر نشستن این آن سهیم بوده‌اند.

به گزارش سادس، حجت‌الاسلام محمد مصدق امروز شنبه در آیین تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری استان همدان با گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: این انقلاب بزرگترین و مهمترین انقلابی بود که در دنیا در نیمه دوم قرن بیستم زمانی که در جهان همه مسایل بین دو ابرقدرت غرب و شرق تقسیم شده بود با شعار نه شرقی و نه غربی در بهمن ۵۷ به پیروزی رسید.

وی اظهار کرد: هرچند برخی سعی می‌کنند که انقلاب ایران اسلامی را با انقلاب‌های چین و هند یا سوریه و فرانسه مقایسه کنند، با این وجود با نگاه به وصیت نامه امام (ره) که فرمودند، انقلاب اسلامی از همه انقلاب‌ها جداست؛ هم در پیداش و مبارزه و هم در انگیزه و قیام و تردیدی نیست که انقلاب اسلامی یک هدیه الهی از جانب خدا به ملت ایران است.

معاون اول قوه قصاییه افزود: انقلاب اسلامی ریشه و ماهیت دینی و مذهبی داشته و همه اقشار مردم در به ثمر نشستن این آن سهیم بوده‌اند.

مصدق با بیان اینکه متاسفانه بیانیه گام دوم انقلاب از سوی عمده مسئولان نادیده گرفته شده، عنوان کرد: در این بیانیه به خوبی هم مسایل قبل از پیروزی انقلاب و هم راه پیشروی آینده تبیین شده است.

وی تصریح کرد: در این بیانیه مسئولیت سنگینی بر دوش همه از جمله قوه قضاییه گذاشته شده و تلاش برای اجرای عدالت، حفظ حقوق عمومی و دفاع از حقوق مردم وظیفه ذاتی قوه قضاییه است.

معاون اول قوه قضاییه ادامه داد: امروز با تمام دشمنی‌های استکبار جهانی، این آرامش و امنیتی که وجود دارد به برکت همکاری ارگان‌ها است و باید بدانیم تضعیف نیروی‌های امنیتی و انتظامی از خواسته‌های دشمن است و نباید در این مسیر حرکت کرد.

مصدق عنوان کرد: شرکت در انتخابات دشمنان را مایوس و ناامید می‌کند. ارتباط مستقیم با مردم، حمایت از تولید و شرکت‌های دانش بنیان و جلوگیری از تعطیلی کارخانه‌ها، صیانت از حقوق عامه، تکریم ارباب رجوع، قطع دست متجاوزان بیت المال، مبارزه جدی با اخلال گران اقتصادی تلاش برای صلح و سازش از انتظارات معاون اول قوه قضاییه از رئیس کل جدید دادگستری استان همدان بود.

در این مراسم بهروز محمدی مهر به عنوان رئیس کل جدید دادگستری استان همدان معرفی و از زحمات و تلاش‌های محمدرضا عدالتخواه تقدیر شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *