بزرگمردان کوچک آینده فوتبال

بزرگمردان کوچک آینده فوتبال

این تیم و این بازیکنان می‌توانند قهرمانان سال‌های آینده فوتبال جهان لقب بگیرند.

به گزارش سادس، مرکز آماری فوتبال جهان CIES، فهرستی متشکل از بیش از ۲۷۰ بازیکن متولد سال ۲۰۰۳ به بعد را تهیه کرده است که توانایی درخشش در بالاترین حد را دارند. در این بین تیم منتخب ستاره‌های آینده‌دار فوتبال جهان به شرح زیر معرفی شدند.

دروازه‌بان: گیلائوم رستس (تولوز، ۱۸ ساله)

بزرگمردان کوچک آینده فوتبال

این دروازه‌بان فرانسوی که اصالتاً ساحل‌ عاجی است، در این فصل ۱۸ بازی برای تیم فرانسوی انجام داده است. او دروازه‌بان بسیار برجسته‌ای در فرانسه است، شاید تعداد گل‌هایی که تولوز در این فصل دریافت کرده است (۲۵) به‌خوبی نشان از توان و ظرفیت او دهد. او سال‌ها می‌تواند یکی از بهترین دروازه‌بانان فوتبال جهان باشد.

مدافع چپ: الخاندرو بالده (بارسلونا، ۲۰ساله)

بزرگمردان کوچک آینده فوتبال

بدون شک یکی از ستاره‌های نوظهور معدن حاصلخیز بارسلونا، بالده است که فصل قبل نیز به عنوان یکی از بهترین مدافعان اروپا مطرح شد. او با اینکه تنها ۲۰ سال دارد، بسیار باتجربه و مستحکم عمل می‌کند.

مدافع مرکزی: جورجیو اسکالوینی (آتالانتا، ۲۰ساله)

بزرگمردان کوچک آینده فوتبال

فوتبال ایتالیا مدتی است که به دنبال جایگزینی برای کیه‌لینی، بونوچی و شرکا می‌گردد و به نظر می‌رسید که وسط بیابان خشکی قرار گرفته است و حالا یک ستاره نوظهور کشف شده و آن ستاره، اسکالوینی است که  یکی از بهترین مدافعان میانی در کالچو است و با وجود سن کمی که دارد برای گاسپرینی بسیار مهم است. این بازیکن پیش از این مورد توجه برخی از بزرگان اروپا از جمله رئال مادرید نیز بوده است.

مدافع مرکزی: لوکاس برالدو (پاری‌سن‌ژرمن، ۲۰ساله)

بزرگمردان کوچک آینده فوتبال

خرید اخیر پاری‌سن‌ژرمن را نیز می‌توان در این فهرست قرار داد. برالدو به عنوان یکی از بهترین مدافعان برزیلی و بعد از درخشش در سائوپائولو راهی فوتبال اروپا شد. عملکرد عالی او در برزیل تضمین می‌کند که یک مدافع بزرگ دیگر را از سرزمین قهوه در فوتبال جهان شاهد خواهیم بود.

دفاع راست: آرنائو مارتینز (ژیرونا، ۲۰ساله)

بزرگمردان کوچک آینده فوتبال

او یکی از محبوب‌ترین بازیکنان اروپا در بازار نقل و انتقالات بوده است و ۳۵ بازی که سال گذشته انجام داد و ۱۹ بازی که تاکنون انجام داده، او را در زمره مدافعان باتجربه و در عین حال جوانی قرار می‌دهد که هر تیمی آرزوی داشتنش را دارد.

هافبک دفاعی: پابلو گاوی (بارسلونا، ۱۹ساله)

بزرگمردان کوچک آینده فوتبال

درباره گاوی چه باید گفت؟ اهمیتی که در ترکیب یازده‌نفره بارسلونا دارد گویای همه چیز است. او از همین الان ستاره است. پابلو گاویرا، ملقب به گاوی، پدیده جوان لاروخا و بارسلوناست که جوان‌ترین بازیکن تاریخ لاروخا نیز بود که یامال رکوردش را شکست.

هافبک: فلوریان ویرتس (بایر لورکوزن، ۲۰ساله)

بزرگمردان کوچک آینده فوتبال

جواهری که ژابی آلونسو در آلمان به بهترین شکل از او استفاده می‌کند. او پس از پارگی رباط صلیبی حالا تقریبا یک ستاره جهانی است که در لورکوزن به دنبال رسیدن به قهرمانی در بوندسلیگاست. ویرتس به عنوان یکی از بزرگترین استعدادهای فوتبال اروپا یاد می‌شود و ممکن است که به سیتی نقل مکان کند. پس از اینکه این ستاره ۲۰ ساله از مصدومیت شدید زانوی در سال ۲۰۲۲ به طور کامل رها شد، به میادین بازگشته و نمایشش در تیم ژابی آلونسو، نظر مسئولان منچسترسیتی را به خود جلب کرده است.

هافبک: جود بلینگام (دورتموند/رئال مادرید، ۲۰ ساله)

بزرگمردان کوچک آینده فوتبال

بهترین حال و احتمالا  آینده در اروپا. کاپیتان ۱۸-۱۹ ساله در دورتموند و ستاره منحصربه‌فرد در رئال‌ مادرید. این فوتبالیست با ۲۵ میلیون یورو به باشگاه دورتموند نقل مکان کرد و به گران‌ترین بازیکن ۱۷ساله تاریخ تبدیل شد. سال ۲۰۲۱ نامزد جایزه پسر طلایی شد که به بهترین بازیکن زیر ۲۱ سال اروپا تعلق می‌گیرد و اکنون نیز ستاره اول تیم رئال مادرید است.

وینگر چپ: آلخاندرو گارناچو (منچستریونایتد، ۱۹ ساله)

بزرگمردان کوچک آینده فوتبال

یکی از نکات مثبت آخرالزمان منچستریونایتد در ماه‌های اخیر او بوده است: آلخاندرو گارناچو. او در ۱۸ سالگی وارد لیگ برتر شد و به ترکیب اصلی یونایتد رسید و به تیم ملی آرژانتین نیز دعوت شد.

وینگر راست: ژاوی سیمونز (لایپزیگ، ۲۰ساله)

بزرگمردان کوچک آینده فوتبال

جواهر لاماسیا که به نظر می‌رسید با رفتن به پاری‌سن‌ژرمن محو شود، رفته‌رفته خودش را پیدا کرده است و الان در لایپزیگ به‌خوبی در حال بروزدادن استعدادش است.

مهاجم مرکزی: راسموس هویلوند (آتالانتا/منچستریونایتد، ۲۰ ساله)

بزرگمردان کوچک آینده فوتبال

و در نهایت مهاجم ۷۴ میلیون یورویی. بله او فصل گذشته یکی از بزرگترین قاتلان اروپا بود. از برگامو تا منچستر، از کالچو تا لیگ برتر. کنتراست بالایی که ستاره جوان دانمارکی کم‌کم خود را با آن تطبیق می‌دهد. قد، ظاهر بدنی، استعداد با پای چپ و توانایی در گلزنی، همگی ویژگی‌هایی هستند که این بازیکن دانمارکی را شبیه‌تر از هر بازیکنی به ارلینگ هالند کرده است. آتالانتا هویلوند را در اشتورم‌گراتس اتریش پیدا کرد و در ازای پرداخت ۱۷ میلیون یورو تا سال ۲۰۲۷ با این بازیکن قرارداد بست. عملکرد خوب او باعث شده است بهترین تیم‌های اروپایی خواستار به خدمت گرفتن هویلوند شوند و در نهایت او تصمیم به حضور در منچستریونایتد گرفت.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *