تیم‌ملی ایران در بازی‌های حساس و بزرگ بهتر بازی می‌کند

تیم‌ملی ایران در بازی‌های حساس و بزرگ بهتر بازی می‌کند

سادس/خوزستان ملی پوش سابق تیم ملی ایران گفت: تیم ملی در بازی های حساس و بزرگ بهتر بازی می‌کند و مطمئن هستم ژاپن را شکست می دهد.

علی حمودی امروز (۱۲ بهمن ماه) در حاشیه تمرین استقلال آبی پوش ملاثانی پیش از بازی با شهرراز شیراز در نیم فصل دوم لیگ یک، اظهارکرد: شرایط تیم خیلی بهتر شده است و با آمدن آقای اکبرپور نیز تیم مان تقریبا شکل گرفت و از آن شرایط نا به سامان قبل، خارج شدیم.

به گزارش سادس، وی ادامه داد: البته مشکل کوچک مان این است که باتوجه به این که پنجره باشگاه بسته است شاید فعلا نتوانیم از بازیکنان جدیدمان استفاده کنیم اما تیم شرایط بسیار خوبی دارد و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم. صد درصد نیز آماده بازی فردا هستیم.

کاپیتان تیم فوتبال استقلال ملاثانی گفت: یکی دو بازیکن ثابت مان جدا شدند اما ضمن تشکر از آن ها باید بگویم نمی توانیم بگوییم شرایط مان بهم ریخته است. خدا را شکر خوزستان آنقدر بازیکن دارد که جای نگرانی نیست و فکر نمی کنم خلاء ایجاد شود.

وی در ادامه نیز درباره بازی ایران و ژاپن در جام ملت های آسیا، عنوان کرد: تیم ملی در بازی های حساس و بزرگ بهتر بازی می‌کند و شک نکنید تیم ملی مقابل ژاپن بهتر از بازی های قبل ظاهر می شود و مطمئن هستم تیم ملی، ژاپن را شکست می دهد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *