طراحی و تولید ۵۰۰۰ دست البسه برای نیروهای شهربان و حریم‌بان پایتخت

مدیرکل امور زنان و خانواده شهرداری تهران از تولید و طراحی ۵۰۰۰ دست البسه برای پرسنل مناطق ۲۲ گانه شرکت شهربان و حریم بان تهران در مراکز توانمندسازی کوثر شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش سادس، آیین تحویل ۵۰۰۰ دست البسه پرسنل شرکت شهربان و حریم بان شهرداری تهران تولید شده در مراکز توانمندسازی کوثر با حضور مریم اردبیلی مدیرکل امور زنان و خانواده شهرداری تهران، غلامرضا شنگی شهردار منطقه ۲۰، داوری مشاور شهردار تهران، رضا رضایی معاون مالی و پشتیبانی شرکت شهربان و حریم بان شهرداری تهران، جمعی از مدیران و کارکنان شهرداری تهران در ورزشگاه آیت الله مدرس شهر ری برگزار شد.

اتصال بنگاه‏های اقتصادی به مراکز توانمندسازی کوثر شهرداری تهران 

مریم اردبیلی مدیرکل امور زنان و خانواده شهرداری تهران در این مراسم با اشاره به رویکرد اتصال بنگاه‏های اقتصادی به مراکز توانمندسازی کوثر اظهار کرد: شهرداری تهران به عنوان یک سازمان بزرگ خدماتی، مجموعه زیادی از نیازمندی‌ها را ذیل سازمان‌ها و شرکت‌های خود دارد که با توجه به حوزه کارآفرینی اجتماعی و با توجه به ظرفیت مراکز توانمندسازی کوثر، بنا شده است که از این ظرفیت‌ برای تهیه ملزومات و نیازمندی‌های مورد نیاز سازمان‏ها و ادارات شهرداری تهران، استفاده شود.

مدیرکل امور زنان و خانواده شهرداری تهران با بیان اینکه این شروع یک روند تازه‏ برای افزایش ظرفیت اشتغال بانوان سرپرست خانواده است، تصریح کرد: در گام نخست، مراکز کوثر البسه مورد نیاز کارکنان شرکت شهربان و حریم‌بان را تولید کرده‏ اند که با این کار، علاوه بر صرفه جویی چندین میلیاردی درهزینه‌ها، کیفیت‌ها بسیار افزایش یافته و خط تولیدهای جدید نیز توسعه پیدا کرده است. 

وی ادامه داد: ۵ هزار دست البسه برای پرسنل مناطق ۲۲ گانه شرکت شهربان و حریم بان  تولید و طراحی شده که شامل شلوار، پیراهن، کاپشن، کفش، کمربند و کلاه است. تمام این ۵ هزار دست را مراکز توانمندسازی کوثر در منطقه ۲۰ ، منطقه ۸ و در حوزه مشاغل خانگی تولید کرده ‏اند و شرکت‎های معاینه فنی خودرو و همچنین پسماند، دو سازمان بعدی در صف تهیه ملزومات و نیازمندی‌ها از مراکز توانمندسازی کوثر هستند.

کیفیت اجناس تولید شده مراکز کوثر در مقایسه با بخش خصوصی بسیار بالاتر است

رضا رضایی معاون مالی و پشتیبانی شرکت شهربان و حریم بان شهرداری تهران هم گفت: با کمک خداوند و با حمایت مدیریت و درایت مدیرعامل شرکت شهربان و حریم بان و مدیر کل امور زنان و خانواده شهرداری تهران، اقدام خیلی خوبی در شهرداری تهران اتفاق افتاد، شرکت شهربان در این راه  پیشقدم بود و احساس نیاز کرد که بتواند از مجموعه شهرداری تهران استفاده کند.

بنابر اعلام روابط عمومی اداره کل امور زنان و خانواده شهرداری تهران، وی افزود: با زحمت متولیان و مراکزکوثر کیفیت البسه ارتقاء و هزینه‌ها نیز کاهش پیدا کرده است. در گزارش توجیهی که ارائه شد با استفاده از ظرفیت‌های مراکز کوثر کاهش هزینه چند میلیاردی را شاهد بودیم.

 انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *