مانچینی: عذرخواهی می‌کنم و بسیار ناراحتم

مانچینی: عذرخواهی می‌کنم و بسیار ناراحتم

سرمربی ایتالیایی تیم ملی فوتبال عربستان به خاطر رفتاری که در دیدار برابر کره‌جنوبی داشت از هواداران و بازیکنان تیمش عذرخواهی کرد.

به گزارش سادس، تیم‌ ملی فوتبال عربستان در یکی از حساس‌ترین بازی‌های دور یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا به مصاف کره جنوبی رفت و در ضربات پنالتی شکست خورد.

روبرتو مانچینی، گرانترین سرمربی جام، در ثانیه‌های پایانی بازی رفتاری جنجالی از خود نشان داد که با انتقاد زیاد همراه شد. او قبل از پایان ضربات پنالتی، زمین بازی را ترک کرد و در کنار شاگردانش نماند تا به آنها دلداری دهد.

مانچینی در توضیح این رفتار خود گفت: کره جنوبی دو پنالتی دیگر داشت و کار تمام شده بود. به خاطر رفتارم عذرخواهی می‌کنم. کنترل خود را از دست دادم و زمین را ترک کردم. از بازیکنان، شما و هواداران عذرخواهی می کنم.

مانچینی درباره این سوال که آیا عربستان را ترک می کند؟ گفت: فوتبال که اینگونه نیست.‌من بازیکنان خوبی در اختیار دارم و می‌خواهم در آینده تیمی‌خوب بسازم.

او درباره بازی گفت: ما نسبت به بازی قبلی بسیار بهتر شدیم. بازیکنان نهایت تلاش خود را به کار گرفتند و بسیار خوب بازی کردند. بسیار ناراحت هستم چرا که تا آستانه پیروزی پیش رفتیم و در بدترین دقیقه گل خوردیم.

مانچینی در پایان گفت: خوشحالم که فوتبال عربستان پیشرفت کرده است. ما در ضربات پنالتی شکست خوردیم و برای ساختن یک تیم خوب در آینده تلاش خواهیم کرد.کره جنوبی تیم بسیار خوب و با بازیکنان سرشناس بود. ما باوجود شکست بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. سالم الدوساری خوب بازی کرد و به خاطر خستگی او را تعویض کردم.

انتهای پیام 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *