ادامه بحران مهرام با باخت خانگی عجیب/ نخستین برد کاله بعد از رفتن آرزومندی

ادامه بحران مهرام با باخت خانگی عجیب/ نخستین برد کاله بعد از رفتن آرزومندی

تیم بسکتبال کاله مازندران موفق شد نخستین برد بعد از تغییر سرمربی‌اش را به دست آورد.

به گزارش سادس، هفته هفدهم لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، عصر امروز (سه‌شنبه – ۱۰ بهمن ۱۴۰۲) با برگزاری دو دیدار پیگیری شد که تیم‌های مس کرمان و کاله مازندران موفق شدند برابر حریفان خود به پیروزی دست یابند.

در نخستین بازی، تیم مهرام تهران در خانه میزبان مس کرمان بود که در پایان یک بازی بسیار نزدیک با نتیجه ۹۷ – ۹۹ برابر مهمانش شکست خورد تا پاقدم علی آرزومندی به عنوان سرمربی جدید مهرامی‌ها خوش‌یمن نباشد. به این ترتیب مهرام که به واسطه جذب ستارگان زیاد در ابتدای فصل یکی از مدعیان قهرمانی به شمار می‌رفت، همچنان در بحران به سر می‌برد و باید دید چه زمانی این می‌تواند روند خوبش را در لیگ آغاز کند.

در دومین بازی، کاله مازندران هم که به‌تازگی سرمربی‌اش را عوض کرده و رضا نوری جانشین علی آرزومندی در این تیم شده است، با نتیجه قاطع ۸۸ – ۶۹ مهمان قدرتمندش ذوب‌آهن اصفهان را شکست داد تا با این برد تا حدودی از بحران خارج شود.

پس از نتایج ضعیف کاله مازندران، نایب‌قهرمان فصل گذشته لیگ، با سرمربیگری علی آرزومندی، این سرمربی به کارش در جمع مازندرانی‌ها پایان داد و راهی مهرام تهران شد. اکنون هدایت کاله را رضا نوری بر عهده دارد.

آخرین بازی هفته هفدهم لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، فردا (چهارشنبه – یازده بهمن ۱۴۰۲) با تقابل تیم‌های آورتای ساری و فولاد هرمزگان پیگیری می‌شود. آورتا که تصمیم به کناره‌گیری از لیگ گرفته بود، پس از رایزنی‌های فدراسیون در لیگ ماندگار شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *