یاد شهدای امدادگر حمله تروریستی کرمان را در تریبون‌های جهانی گرامی می‌داریم

سادس/کرمان رئیس جمعیت هلال احمر کشور گفت: هرگاه تریبونی در اختیار بگیریم، در هر کشور و در هر منطقه‌ای و به هر بهانه‌ای از شهدای امدادگر حمله تروریستی کرمان یاد خواهیم کرد.

پیرحسین کولیوند صبح امروز ۱۰ بهمن ماه در یادواره شهدای امدادگر حمله تروریستی کرمان (مکرمه حسینی و علیرضا سعادت ماهانی) اظهار کرد: قبل از شهادت، فرد باید خصوصیاتی داشته باشد تا شهادت قسمتش شود. این افراد معمولاً در تحمل سختی‌ها مشهور و ثابت قدم هستند و زود از میدان بیرون نمی‌روند. همیشه از خدا طلب آمرزش کرده و اتکایشان به خداست. در رفع تهدیدات و خطرات هم در خط مقدم بوده‌اند.

وی در ادامه با بیان این مطلب که یاد شهدا را همواره باید گرامیداشت، تصریح کرد: نباید از پیام شهدا غافل شویم و پیام شهدا بسیار مهم است.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور گفت: باید با شکوه در پای صندوق‌های رأی حضور یابیم و بگوییم ما نمی‌ترسیم و این اقدامات ددمنشانه دشمنان ما را از آرمان‌ها و اهدافمان دور نمی‌کند.

وی با اشاره به وضعیت غزه و محکومیت اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی عنوان کرد: در تماس با نیروهای هلال احمر غزه سؤال می کنیم که چه نیاز دارید؟ می‌گویند ما تشنگی و گرسنگی را تحمل می‌کنیم اما دارو برای درمان مجروحان و بیماران نیاز داریم.

کولیوند بیان کرد: هرگاه با امدادگران غزه صحبت می‌کنیم می‌گویند ما از ایران یاد گرفتیم که چگونه مقاوم و صبور باشیم. اولین بار یک گروه در مقابل اسرائیل و آمریکا مقاومت کرده و تا اکنون پیروز است و این نعمت خداست.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور با یادآوری امدادرسانی ایران در زلزله ترکیه عنوان کرد: نشان فداکاری کشور ترکیه به رئیس جمعیت هلال احمر ایران اعطا شد.

به گزارش سادس، یادواره شهدای امدادگر حادثه تروریستی کرمان در استان‌های سراسر کشور در حال برگزاری است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *