تقدیر وزیر بهداشت از تلاش‌های نیروهای اورژانس در حادثه حریق بیمارستان گاندی تهران

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تلاش های نیروهای سازمان اورژانس کشور، بویژه مرکز اورژانس استان تهران برای انتقال به موقع و سریع بیماران در حادثه حریق بیمارستان گاندی تقدیر کرد.

به گزارش سادس، دکتر بهرام عین اللهی در این مراسم که امروز دوشنبه ۹ دی ماه در ستاد مرکزی وزارت بهداشت برگزار شد، با اهدای لوح تقدیر به رییس و چند تن از نیروهای اورژانس تهران، از تلاش‌های سازمان اورژانس کشور در این حادثه تجلیل به عمل آورد.

اسماعیل توکلی رییس اورژانس استان تهران در این مراسم با اشاره به انتقال ۹۳ بیمار بیمارستان گاندی به بیمارستان‌های معین و تخلیه کامل این بیمارستان از بیماران ظرف مدت کمتر از سه ساعت پس از وقوع حادثه آتش سوزی، گفت: حادثه حریق بیمارستان گاندی ساعت ۱۸:۲۵ دقیقه به ما اعلام شد و با هماهنگی های به عمل آمده بالغ بر ۴۱ دستگاه آمبولانس، ۳ اتوبوس آمبولانس و ۱۱ موتورلانس در منطقه حضور یافتند تا تخلیه بیماران در اسرع وقت انجام شود و به کسی آسیب نرسد.

توکلی با بیان این که طبقات ۱۱ تا ۱۳ بیمارستان گاندی مستقیم درگیر حریق شده بود ولی بیمارستان از طبقه ۸ درگیر حادثه بود، افزود: در بین بیماران نیز سه بیمار شامل یک مادر باردار و دو بیمار «اینتوبه» شرایط خاص داشتند که باید سریع تر منتقل می شدند که در اسرع وقت کار انتقال آنان انجام شد.

به گزارش وبدا، وی ادامه داد: خوشبختانه در این دوره وزارت بهداشت شاهد توجه ویژه به اورژانس پیش بیمارستانی هستیم به نحوی که وزیر بهداشت حداقل هفته ای یک بار آمار و و وضعیت اورژانس تهران را شخصا پیگیری می کند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *