وزیر ورزش: معاون همگانی به زودی تعیین می‌شود/ در حال چینش تیم مدیریتی وزارت هستیم

وزیر ورزش: معاون همگانی به زودی تعیین می‌شود/ در حال چینش تیم مدیریتی وزارت هستیم

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه معاونت توسعه ورزش همگانی از معاونت‌های مهم است و تقویت می‌شود، گفت: به زودی معاون توسعه ورزش همگانی تعیین می‌شود.

به گزارش سادس، کیومرث هاشمی در مراسم تجلیل از تیراندازان، اظهار کرد: از زمانی که رییس فدراسیون کار خود را شروع کرده و در راس کار قرار گرفته، ورزشکاران تیراندازی توانسته‌اند ۳۶ مدال رنگارنگ در بخش های مختلف بین المللی کسب کنند و خوشحال هستیم که در مراسم تجلیل از آن‌ها حضور داریم و باعث افتخار است.

وی ادامه داد: رشته تیراندازی پر مدال است و می‌تواند در المپیک نقش آفرینی کند. تا امروز ۴ سهمیه المپیک داشته است و باید بدانیم که در این رشته بانوان ظرفیت خوبی دارند و توانسته‌اند همواره کسب سهمیه کنند؛ امیدواریم بتوانیم در المپیک مدال کسب کنیم.  

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه برای اولین بار در رشته اهداف پروازی کسب سهمیه داشتیم، عنوان کرد: این مسئله نشان می‌دهد ما استعداد داریم و باید توجه بیشتری صورت گیرد و توقع داریم سهمیه بیشتری در رشته تیراندازی کسب کنیم.

هاشمی با اشاره به اینکه هزینه این رشته زیاد و نیازمند حمایت است، گفت: قطعا از این رشته حمایت می کنیم و جزو رشته‌های پر هزینه است چرا که هزینه تجهیزات بالا بوده و هم وزارت ورزش و هم کمیته ملی المپیک از این رشته حمایت خواهند کرد و زیرساخت‌های خوب نسبت به برخی کشورها داریم. در مجموع اینکه باید در بخش تجهیزات توجه بیشتری صورت گیرد تا دغدغه ورزشکاران رفع شود.

وی در مورد تغییرات صورت گرفته در معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی و معاونت قهرمانی و توسعه ورزش حرفه‌ای، اظهار کرد: در دو معاونت تغییرات داشتیم و باید بدانیم معاونت توسعه ورزش همگانی از معاونت های مهم است و در اولین فرصت معاون همگانی تعیین می‌شود. در حال چینش تیم مدیریتی خودمان هستیم تا کار را پیش ببریم.

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به اینکه آیا قرار است معاونت توسعه ورزش همگانی حذف شود، تصریح کرد: خیر، این معاونت حذف نشده و یکی از معاونت های مهم است که تقویت می‌شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *