حاشیه‌سازی محمد موسوی در لیگ والیبال+ ویدیو

حاشیه‌سازی محمد موسوی در لیگ والیبال+ ویدیو
عکس آرشیوی است

سرمربی تیم پاس گرگان در واکنش به حاشیه‌های رخ داده برای محمد موسوی در لیگ برتر والیبال در دیدار با این تیم گفت: سعه صدر آقای موسوی باید بالاتر باشد. جامعه والیبال او را دوست دارد و باید خیلی از مسائل را رعایت کند.

به گزارش سادس، تیم‌ پاس گرگان شب گذشته در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر والیبال میزبان فولاد سیرجان ایرانیان بود که این مسابقه با برتری سه بر یک شاگردان بهروز عطایی در سیرجان همراه بود که البته حاشیه‌هایی هم داشت؛ واکنش‌های محمد موسوی کاپیتان تیم سیرجان دقایقی از این دیدار را به حاشیه کشاند. گویا موسوی در ست پایانی پس از جرو بحث با داور کارت قرمز می‌گیرد و تعویض می‌شود اما هنگام رفتن به سمت نیمکت به چیزی لگد می‌زند که داور در واکنش به این موضوع او را با کارت زرد و قرمز مستقیم از بازی اخراج می‌کند. موسوی که باید زمین را ترک می کرد و به رختکن می‌رفت از این کار ممانعت می‌کند و بازی حدود ۱۰ دقیقه متوقف می‌شود. از طرفی هنگام خروج از زمین هم به اسکوربرد سالن و نتیجه بازی اشاره می‌کند که باعث تحریک هواداران کرگان می‌شود.

عیسی سنگدوینی، سرمربی پاس گرگان در گفت‌وگو با سادس به رفتار محمد موسوی اشاره و بیان کرد: او به داوری اعتراض داشت و داور هم کارت قرمز داد. آقای موسوی سرمایه ملی است و باید خودش رعایت کند. میزبان بودیم و دوستان، تماشاگران و همکاران یک مقدار از ما حرف شنوی داشتند و سعی کردیم بازی ختم به خیر شود اما باید خیلی بهتر از این عمل کنیم و سعه صدر آقای موسوی بالاتر باشد. جامعه والیبال او را دوست دارند و باید خیلی از مسائل را رعایت کند.

او در مورد ممانعت موسوی از ترک زمین گفت: نمی‌دانم چرا نمی‌خواست برود. بالاخره اینها وقفه ایجاد کردن در بازی است و ناظر باید این را مدیریت می‌کرد. هواداران ما هیچ نقشی در رفتار او نداشتند. معتقدم ما همه جزو یک خانواده هستیم و باید حرمت تیمی که به گرگان می‌آید را حفظ کنیم. تماشاگران تحت کنترل ما هستند و هر وقت سمتشان رفتم همراهی کردند و موضوع مدیریت شد.

سنگدوینی در واکنش به اینکه محمد موسوی هنگام خروج از زمین به اسکوربرد ورزشگاه و نتیجه بازی اشاره کرد، گفت: این شیطنت‌ها در شرایط بازی از طرف مربی و بازیکن پیش می‌آید. طبیعی و عادی است اما نگاه‌ها به سرمایه‌ای مثل موسوی ویژه است و از او انتظار بیشتری داریم. باید نگاهش ویژه باشد چون فرد خاصی است.

سرمربی پاس گرگان در مورد شکست مقابل فولاد سیرجان ایرانیان گفت: با توجه به اینکه تیمی نظامی و فاقد قرارداد مالی هستیم مقابل سیرجان با این همه ملی‌پوش و هزینه خوب بودیم. نتیجه را واگذار کردیم اما بچه‌های من تلاش کردند و جنگیدند. داشته ما همین قدر بود. تیم سیرجان با توجه به اینکه ست اول را واگذار کرد، در ست دوم با تعویض‌هایی که داشت، روند بازی را تغییر داد.

او در مورد شانس تیم خود برای صعود به پلی‌آف گفت: همه تیم‌ها شانس دارند. متاسفانه در دو، سه هفته اخیر یک مریضی به تیم ما وارد شد و با توجه به اینکه تیم ما در یک جا مستقر است، همه دچار این بیماری شدند که دو هفته ما را دچار چالش کرد. با این حال امیدوار هستیم و تمام تلاشمان را می‌کنیم. تیم ما بدون هیچ قرارداد مالی خوب جنگیده و از عملکرد بازیکنان راضی هستم. برخی از بازیکنان ما برای اولین بار است که فیکس بازی می‌کنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *