خبری از ثبت‌نام کاندیداهای ریاست ژیمناستیک نیست!

خبری از ثبت‌نام کاندیداهای ریاست ژیمناستیک نیست!

در حالی که یک ماه از حضور مجدد زهرا اینچه درگاهی در فدراسیون ژیمناستیک می‌گذرد هنوز هیچ خبری از ثبت نام از کاندیداهای فدراسیون ژیمناستیک نیست.

به گزارش سادس، ۹ دی ماه زهرا اینچه‌درگاهی رییس سابق فدراسیون ژیمناستیک بدون داشتن حکم به این فدراسیون بازگشت تا در مدت حضورش انتخابات این فدراسیون انجام شود اما اکنون با گذشت بیش از یک ماه هنوز هیچ خبری از ثبت نام از کاندیداها نیست.

آغاز نشدن ثبت نام از کاندیداهای این فدراسیون در حالی است که گفته می‌شود فدراسیون جهانی برای برگزاری انتخابات این فدراسیون زمان تعیین کرده است، هر چند تاریخ این اولتیماتوم فدراسیون جهانی به طور دقیق اطلاع‌رسانی نمی‌شود اما طبق شنیده‌ها باید انتخابات این فدراسیون تا اواخر آوریل یعنی اواسط فروردین سال آینده برگزار شود.  

بیش از ۳۰ ماه است که فدراسیون ژیمناستیک‌ بلاتکلیف است. زهرا اینچه درگاهی با پایان دوره ریاستش (۱۹ تیر ۱۴۰۰) صندلی ریاست این فدراسیون را رها نکرد تا اینکه بعد از چند ماه کش و قوس در ۲۳ دی ۱۴۰۰ وزیر ورزش وقت، حمید احمدی را به عنوان سرپرست این فدراسیون انتخاب کرد.

با پایان دوره ۶ ماهه سرپرستی احمدی، طاهر علوی، زهرا مرزوقی (دو ماه) و عابد حقدادی به عنوان سرپرستان این فدراسیون معرفی شدند و در اسفند ۱۴۰۱ هم انتخابات برگزار شد اما به دلیل عدم اعلام تائید صلاحیت  اینچه‌درگاهی تا روز برگزاری انتخابات و ترک مجمع انتخاباتی توسط طرفدارانش و البته گزارش نماینده فدراسیون جهانی، این انتخابات مورد پذیرش فدراسیون جهانی قرار نگرفت تا جایی که حکم ابطال انتخابات صادر شد و وزارت و کمیته ملی المپیک مجبور به معرفی اینچه درگاهی به عنوان سرپرست این فدراسیون شدند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *