پیروزی در این بازی حیاتی بود/ کم‌کاری نکردیم

پیروزی در این بازی حیاتی بود/ کم‌کاری نکردیم

سادس/اصفهان بازیکن تیم والیبال گیتی‌پسند گفت: در والیبال هر اتفاقی ممکن است و در لحظه این امکان وجود دارد که نتیجه تغییر کند، اما هیچ‌کدام از بازیکنان ما کم کاری نکردند.

علی زارع پس از پیروزی ۳ بر صفر گیتی‌پسند برابر مس رفسنجان در هفته هجدهم لیگ‌برتر بازی تیمش را خوب ارزیابی و اظهار کرد:  شرایط جدول به گونه‌ای است که یک برد یا شکست می‌تواند جایگاه تیم‌ها را خیلی تغییر دهد.

وی با اشاره به بازی پایاپای ست سوم افزود: در والیبال هر اتفاقی ممکن است و در لحظه این امکان وجود دارد که نتیجه تغییر کند، اما هیچ‌کدام از بازیکنان ما کم کاری نکردند و همه برای دستیابی به این پیروزی جنگیدیم.

بازیکن تیم والیبال گیتی‌پسند همچنین درباره بازی بعدیشان توضیح داد: بازی سختی در خانه طبیعت داریم، اما با تمام قوا در این مسابقه هم به میدان می‌رویم تا بتوانیم پیروز شویم.

سعید عقیلی، سرمربی گیتی‌ها نیز تصریح کرد: بازی خوبی انجام دادیم و با توجه به این که می‌دانستیم حریف سرسختی پیش رو داریم و فصل گذشته هم برابر آنها نتیجه نگرفتیم و باعث عدم صعود ما شد، بازیکنانم انتظارات را برآورده کردند.

وی افزود: به نظرم آنالیز خوب از مس و عملکرد خوب در دریافت و حمله عامل موثری بود که به حریف اجازه استفاده از فرصت‌ها را ندادیم.

عقیلی ادامه داد: بازی بعدی ما با تیم پرمهره طبیعت است که رقیب مستقیم ما در شرایط امتیازی است و امیدوارم ما برنده این دیدار ۶ امتیازی باشیم.

انتهای پیام 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *