انگیزه بالای لیورپولی‌ها برای ادامه فصل

انگیزه بالای لیورپولی‌ها برای ادامه فصل

ویرژیل فان‌دایک می‌گوید بازیکنان لیورپول به خاطر خبر رفتن یورگن کلوپ از تیم در پایان فصل انگیزه مضاعفی برای درخشش دارند.

به گزارش سادس و به نقل از ساکرنت، ویرژیل فان دایک، کاپیتان لیورپول در صحبت‌هایی به رفتن یورگن کلوپ از این تیم در پایان فصل واکنش نشان داد و گفت: خبر شوکه کننده یورگن کلوپ مبنی بر این که این آخرین فصل او به عنوان سرمربی لیورپول خواهد بود، برای بازیکنان سخت بود اما انگیزه بازیکنان را برای ادامه فصل بالا می‌برد.

کلوپ از سال ۲۰۱۵ هدایت لیورپول را برعهده داشت و این تیم را به عنوان قهرمانی در لیگ برتر رساند.

فان دایک به سایت لیورپول گفت: پذیرش این خبر برای همه سخت است چون یورگن کلوپ برای ما، برای من و برای کل باشگاه اهمیت زیادی دارد؛ اما او این تصمیم را برای خودش و خانواده‌اش گرفت. ما هنوز اهداف زیادی برای امسال داریم و چرا فصل را با اوج و همراه با قهرمانی برای رییس تمام نکنیم؟ رفتن کلوپ از لیورپول خبر بزرگی در فوتبال است. حتی ممکن است به شما انگیزه بیش‌تری بدهد تا کار بیش‌تری انجام دهید. دوران مربیگری کلوپ در لیورپول، بهترین دوران مربیگری او است و الان خیلی‌ها انگیزه زیادی دارند تا بتوانند امسال به خوبی و با موفقیت برای کلوپ به پایان برسد.

لیورپول هم‌چنان در چهار جبهه در جستجوی قهرمانی است، این تیم در صدر جدول لیگ برتر است و به فینال جام کارابائو رسیده و در جام حذفی و لیگ قهرمانان نیز حضور دارد.

مدافع هلندی در پایان گفت: برای من شخصا مهم این است که همه برای رسیدن به اهداف‌مان تلاش می‌کنیم و درگیر این خبر نشویم. این چیزی است که سرمربی هم می‌خواهد. ما می‌خواهیم به چیزهای زیادی برسیم و با شرایطی که داریم و اعتماد به نفس بالا به سوی قهرمانی قدم برداریم.

لیورپول روز یک‌شنبه در مرحله چهارم جام حذفی از نوریچ سیتی میزبانی می‌کند و روز چهارشنبه در لیگ برتر به دیدار چلسی می‌رود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *