اعزام ۴ فرنگی کار ۷۷ کیلوگرم ایران به جام وهبی‌امره/ حضور مهمدی در گزینشی المپیک

اعزام ۴ فرنگی کار ۷۷ کیلوگرم ایران به جام وهبی‌امره/ حضور مهمدی در گزینشی المپیک

با تصمیم کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی، ۴ فرنگی‌کار وزن ۷۷ کیلوگرم ایران عازم تورنمنت وهبی امره ترکیه می‌شوند.

به گزارش سادس، رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام وهبی امره از ۱۷ بهمن به میزبانی آنتالیای ترکیه برگزار می‌شود.

با تصمیم کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی، این مسابقات به عنوان یکی از مراحل مهم انتخابی تیم ملی در راه انتخاب نفرات ایران در المپیک پاریس خواهد بود و بر همین اساس نیز نفرات نخست رقابت‌های قهرمانی کشور به همراه نفرات اصلی تیم ملی به غیر از محمدرضا گرایی که به تورنمنت بلغارستان اعزام می‌شود، راهی این رقابت‌ها خواهند شد.

اما با توجه به نمایش ضعیف امیر عبدی نفر نخست رقابت های قهرمانی کشور در رقابت‌های وزن ۷۷ کیلوگرم تورنمنت رنکینگ کرواسی، قرار است کادر فنی تیم ملی از همه سرمایه‌های خود در این وزن در جام وهبی امره استفاده کند تا در نهایت نماینده کشتی فرنگی ایران در رقابت‌های مهم کسب سهمیه المپیک را مشخص کند.

از سوی دیگر با توجه به مشکلات داوری در کشتی فینال قهرمانی کشور میان امیر عبدی و علی اسکو که در نهایت به برتری ۳ بر ۲ عبدی به پایان رسید و اثبات تاثیر قضاوت داوران در نتیجه این مبارزه، قرار است علی اسکو نیز به عنوان نفر دوم رقابت‌های قهرمانی کشور به همراه امیر عبدی عازم جام وهبی امره شود.

همچنین محمدرضا مختاری نفر سوم وزن ۷۷ کیلوگرم قهرمانی کشور به علت عملکرد خوب، دیگر کشتی‌گیری است که عازم این مسابقات می‌شود. امین کاویانی‌نژاد نیز که به دلیل کسب مدال در بازی‌های آسیایی از حضور در مسابقات قهرمانی کشور معاف بود، قرار است دیگر نماینده وزن ۷۷ کیلوگرم ایران در جام وهبی امره شود.

به این ترتیب، امین کاویانی‌نژادف امیر عبدی، علی اسکو و محمدرضا مختاری، ۴ فرنگی‌کار وزن ۷۷ کیلوگرم کشتی فرنگی ایران در تورنمنت وهبی امره ترکیه خواهند بود.

همچنین علیرضا مهمدی با توجه به کسب عنوان قهرمانی کشور در وزن ۸۷ کیلوگرم و پس از آن کسب مدال نقره در تورنمنت کرواسی و رضایت کادر فنی از عملکرد این کشتی‌گیر، عازم رقابت‌های کسب سهمیه المپیک خواهد شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *