بیست و یکمین جلسه قرارگاه "سلامت خانواده و جوانی جمعیت" برگزار شد

با حضور وزیر بهداشت و رییس کمیسیون مشترک جوانی جمعیت مجلس، بیست و یکمین جلسه قرارگاه سلامت خانواده و جوانی جمعیت برگزار شد.

به گزارش سادس، بیست و یکمین جلسه قرارگاه «سلامت خانواده و جوانی جمعیت» وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور دکتر عین اللهی، وزیر بهداشت و دکتر بانکی پور فرد، رییس کمیسیون مشترک جوانی جمعیت و حمایت از خانواده مجلس شورای اسلامی، برگزار شد.

بنابر اعلام وزارت بهداشت، در این جلسه که با حضور دکتر بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، دکتر بانکی پور فرد، رییس کمیسیون مشترک جوانی جمعیت و حمایت از خانواده مجلس شورای اسلامی و معاونین و مدیران وزارت بهداشت برگزار شد، مصوبات جلسه بیستم قرارگاه مرور و چالش ها و راهکارها نیز مطرح و بررسی شد.

در ادامه جلسه نیز آخرین اقدامات کمیته های تخصصی قرارگاه جوانی جمعیت درباره مصوبات بیستمین جلسه قرارگاه، محورهای جایزه ملی جمعیت 1403، آخرین وضعیت ماده 50 (یکپارچه سازی سیاست‌های ترویج زایمان طبیعی)، تقدیر مالی از بهورزانی که در اجرای قانون موفق عمل کرده‌اند و تقدیر معنوی از آنها در نماز جمعه شهرها، گزارش درصد پیشرفت مصوبات قرارگاه‌های 1 تا 20، گزارش حوزه تحقیقات در مورد پژوهش های انجام شده در زمینه جوانی جمعیت و گزارش حوزه توسعه و پشتیبانی، مورد بحث و تبادل نظرقرار گرفت.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *