بهترین نسخه گیتی‌پسند آماده برای بالا بردن جام

بهترین نسخه گیتی‌پسند آماده برای بالا بردن جام

سادس/اصفهان تیم فوتسال گیتی‌پسند بیستمین پیروزی از مجموع ۲۱ بازی خود در لیگ ۱۴۰۲ را برابر فولاد زرند سپری کرد و بدون رقیب در صدر جدول یکه‌تازی می‌کند.

تیم فوتسال گیتی‌پسند در چارچوب هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در سالن پیروزی اصفهان میزبان فولاد زرند ایرانیان بود که توانست با نتیجه ۴ بر ۳ مهمانش را بدرقه کند.
در این دیدار خانگی مسعود محمدی،بهزاد رسولی، محمد سنگ‌سفیدی، مهدی مهدی‌خانی، بهمن جعفری، حسین خدامی، علیرضا رفیعی‌پور، علیرضا عسگری، بهداد شیخ‌احمدی، مهدی عبداللهی، محمدحسین درخشانی، مسعود یوسف، بهزاد رسولی، مهدی کریمی و کیانوش شیرپور شاگردان محمد کشاورز بودند که پیش از اتمام ۳۰ دقیقه ابتدایی بازی گل نخست را توسط محمد حسین درخشانی به ثمر رساندند. تقابل دو تیم پایاپای پیش رفت تا در نهایت با اختلاف یک گل به سود گیتی‌ها نیمه اول را به پایان برسانند.
در نیمه دوم بازی نسبتا هم برخوردتر بود و در نهایت با نتیجه ۴ بر ۳ گیتی‌پسند به پیروزی رسید که محمدحسین درخشانی، مهدی مهدی‌خانی، مسعود یوسف و کیانوش شیرپور زنندگان گل‌های اصفهان بودند.
به گزارش سادس، در پایان هفته بیست‌ویکم لیگ‌برتر فوتسال کشور، گیتی‌ها بیستمین پیروزی خود را جشن گرفتند و با ۶۱ امتیاز و اختلاف ۱۴ امتیازی از تیم دوم در صدر جدول خود را برای قهرمانی آماده می‌کند.

در صورت پیروزی گیتی پسند و مس سونگون در هفته بیست و یکم، شاگردان محمد کشاورز این فرصت را دارند که تنها با کسب یک امتیاز دیگر در ادامه لیگ برتر مقتدرانه ترین قهرمانی تاریخ فوتسال ایران را جشن بگیرند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *