احیا و بازسازی پروژه‌های ورزشی رها شده در خوزستان

احیا و بازسازی پروژه‌های ورزشی رها شده در خوزستان

سادس/خوزستان مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: پروژه‌های ورزشی که سال‌ها به حال خود رها شده بودند اکنون در حال بهره‌برداری یا در حال استفاده عموم هستند. 

حمید بنی تمیم امروز (چهارشنبه) در سفر سرپرست مرکز مشارکت‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری وزارت ورزش به استان‌ خوزستان و در حاشیه بازدید از سالن ورزشی و استخر در حال ساخت مجموعه حجاب با اشاره به مشارکت بخش خصوصی، اظهار کرد: پروژه‌هایی که سال‌ها بلاتکلیف بودند و رو به فرسودگی می‌رفتند با حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی در حال احیا، بازسازی ساخت و بهره برداری هستند.

به گزارش سادس، وی با اشاره به وضعیت فعلی مجموعه ورزشی حجاب اهواز افزود: فاز اول سالن ورزشی حجاب پس از طی فرایند قانونی و با حضور سرمایه‌گذار بخش خصوصی به بهره برداری رسید و در حال حاضر با شرایط ایده آل و مطلوب در حال ارایه خدمات به عموم مردم است. 

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در ادامه عنوان کرد: استخر و مهمانسرا مجموعه حجاب اهواز نیز که سال‌ها بلاتکلیف و مخروبه شده بود، هم اکنون استخر در حال بازسازی است و ان شاءالله در فازهای بعدی بتوانیم این دو پروژه را به بهره‌برداری برسانیم.

وی در پایان با اشاره به ظرفیت بخش خصوصی، گفت: باید از ظرفیت مشارکت بخش خصوصی برای تکمیل پروژه های ورزشی، بهره برداری حداکثری صورت بگیرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *