عملکرد قدرتمند رونی اُ سالیوان، سوژه تور جهانی اسنوکر

عملکرد قدرتمند رونی اُ سالیوان، سوژه تور جهانی اسنوکر

مرد شماره یک اسنوکر دنیا موفق شد جواز حضور در رقابت‌های آزاد جهانی اسنوکر را به دست آورد.

به گزارش سادس، رونی اُ سالیوان، ستاره و مرد شماره یک اسنوکر دنیا، موفق شد در مسابقات انتخابی آزاد جهانی اسنوکر ۲۰۲۴ حریف انگلیسی‌اش را با نتیجه پنج بر سه شکست دهد و به جدول اصلی این مسابقات راه پیدا کند. تور جهانی اسنوکر درباره این پیروزی نوشت: رونی اُ سالیوان با شکست پنج بر سه «بردن»، روند پیروزی‌اش را به ۱۵ مسابقه افزایش داد تا جایگاهش را در مراحل پایانی مسابقات آزاد جهانی اسنوکر قطعی کند.

در ادامه این گزارش آمده است: اُ سالیوان که راکت اسنوکر جهان شناخته می‌شود در بازی‌های اخیر عملکرد قدرتمندی داشته و موفق شده سه عنوان متوالی در مسابقات قهرمانی انگلیس، مسترز و جایزه بزرگ به دست آورد. با این حال قهرمان هفت‌ بار جهان با پیروزی در مسابقات انتخابی جهانی توانست به جدول اصلی این مسابقات راه پیدا کند.

همچنین تور فدراسیون جهانی اسنوکر درباره صعود ملی‌پوش اسنوکر ایران به مرحله اصلی این مسابقات نوشت: حسین وفایی از ایران با نتیجه پنج بر دو لیام پولن تازه‌کار را شکست داد و به جدول اصلی این مسابقات رسید.

به گزارش سادس، مسابقات آزاد جهانی ۲۰۲۴ اسنوکر یک تورنمنت حرفه‌ای است که از ۱۸ تا ۲۴ مارس ۲۰۲۴ در چین برگزار خواهد شد. جاد ترامپ، مدافع عنوان قهرمانی این مسابقات شناخته می‌شود؛ چرا که این بازیکن توانسته بود در فینال سال ۲۰۱۹ به پیروزی دست پیدا کند.

وفایی با پیروزی مقابل اسنوکرباز انگلیسی توانست جواز حضور در مرحله اصلی این مسابقات را کسب کند. ملی‌پوش اسنوکر ایران در مرحله اصلی این مسابقات باید به مصاف برنده دُلت از اسکاتلند و برن از انگلیس برود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *