شانس المپیکی شدن داریم اما تیراندازی قابل پیش‌بینی نیست

شانس المپیکی شدن داریم اما تیراندازی قابل پیش‌بینی نیست

ملی‌پوش تپانچه گفت: شانس کسب سهمیه المپیک داریم اما تیراندازی قابل پیش بینی نیست و قول کسب سهمیه کار اشتباهی است.

سجاد پورحسینی در گفت و گو با سادس، بعد از مسابقات قهرمانی آسیا و توزیع سهمیه المپیک اظهار کرد: در این مسابقات توانستیم در بخش تیمی همراه جواد پورحسینی و امیر جوهری‌خو به مدال نقره برسیم. در بخش انفرادی هم من به عنوان نفر سوم راهی فینال شدم اما در فینال با اختلاف کمی چهارم شدم و مدال و سهمیه المپیک به دستم نرسید.

عضو تیم ملی تپانچه در ادامه افزود: آخرین مرحله مسابقات کسب سهمیه المپیک در برزیل است. اردوهای ما برای آماده‌سازی در این مسابقات از هفته دیگر آغاز می‌شود. آخرین فرصت کسب سهمیه المپیک است و ما تمام سعی خود را برای بیشتر شدن تعداد سهمیه‌ها خواهیم کرد. 

وی در خصوص شانس کسب سهمیه المپیک در برزیل گفت: شانس داریم اما تیراندازی قابل پیش بینی نیست. در جاکارتا من چهارم شد و سهمیه نگرفتم چون نفرات قبل سهمیه نداشتند اما در ماده‌های دیگر با رتبه‌های بیشتر هم سهمیه کسب شد. شاید در برزیل هم این اتفاق بیفتد. تیراندازی غیر قابل پیش‌بینی است اما شانس سهمیه داریم. 

پورحسینی افزود: کسب سهمیه هم مثل کسب مدال است و هیچ ورزشکاری نمی‌تواند قولی بدهد. قول کسب سهمیه دادن کار اشتباهی است و ورزشکار فقط می‌تواند قول بیشترین تلاشش را بدهد. من هم همه سعی خود را در جاکارتا کردم اما نشد. عملکردم خوب بود اما به قولی قسمت نبود.

 ملی‌پوش تپانچه در ادامه گفت: بالاترین سطح مسابقات المپیک است و آرزوی هر ورزشکاری حضور و مدال‌آوری در این مسابقات است. آرزوی من هم این است و امیدوارم به آن برسم.

او در خصوص به روزرسانی سلاحش تا قبل از مسابقات برزیل گفت: در بخش بادی سلاح‌های ما نو و به روزرسانی شده است و مشکل خاصی نداریم. اردوهای هانوفر هم برای همین به روزرسانی سلاح است. ملی‌پوشان چون زیاد تمرین می‌کنند سلاح‌های آنها مستهلک‌تر می‌شود و نیاز به بروز رسانی و تغییر دارد. اردوهای هانوفر هم برای همین است و اگر انجام شود برای ما هم قطعا بهتر است.

پورحسینی گفت: از بعد مسابقات کسب سهمیه کره تیم یک دست شد و همه زیر نظر آقای نصر و خانم سلطانی تمرین می‌کنیم. همه تلاش خود را برای کسب سهمیه المپیک می‌کنیم و امیدواریم با دعای مردم کسب سهمیه‌ها بیشتر شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شانس کسب سهمیه از طریق داریم گفت: بعد از مسابقات برزیل کسب سهمیه از این طریق مشخص می‌شود. در هر رشته یک سهمیه از طریق رنکینگ داده می‌شود و به اولین نفری که سهمیه نداشته باشد داده خواهد شد. احتمال کسب سهمیه از این طریق وجود دارد. غیر قابل پیش‌بینی و درصد آن پایین‌تر است اما احتمالش وجود دارد. 

عضو تیم ملی تپانچه گفت: قبل از مسابقات جاکارتا در رنکینگ المپیک ۲۶ و در رنک جهانی ۲۱ بودم. اکنون در رنکینگ المپیک نفر ۱۷ هستم. 

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *