لزوم کمک مددکاران اجتماعی به یکدیگر، فراسوی مرزها و گروه‌های قومی

رییس منطقه آسیا ـ اقیانوسیه فدراسیون جهانی مددکاران اجتماعی با بیان اینکه در منطقه آسیا-اقیانوسیه به طور فزاینده‌ای برای متحد کردن مددکاران اجتماعی برای مقابله با چالش‌های مختلف اجتماعی به چالش کشیده می‌شویم، گفت: اکنون زمان آن فرا رسیده است که ما مددکاران اجتماعی در فراسوی مرزها و گروه‌های قومی به یکدیگر کمک کنیم.

به گزارش سادس، ماچیکو اوهارا در همایش روز مددکار با بیان اینکه منطقه ما، آسیا-اقیانوسیه، اغلب تحت تاثیر بلایای طبیعی مانند زلزله و طوفان قرار می‌گیرد، گفت: ما با بحران‌های چندوجهی مانند تخریب محیط زیست، فقر و اختلافات سیاسی روبرو هستیم. در برابر این پس‌زمینه، مددکاری اجتماعی نیاز به تکامل و اتخاذ رویکردهای نوآورانه و متحول‌کننده دارد که جامعه محور هستند و بر خرد بومی تکیه می‌کنند.

وی با اشاره به موضوع روز جهانی مددکاران اجتماعی در سال ۲۰۲۴، گفت: این موضوع ریشه در دستور کار جهانی دارد و بر نیاز مددکاران اجتماعی به اتخاذ رویکردهای نوآورانه و جامعه محور که ریشه در خرد بومی و همزیستی با طبیعت دارد، تاکید می‌کند. ما در منطقه آسیا و اقیانوسیه متعهد به توسعه مددکاری اجتماعی در منطقه آسیا و اقیانوسیه هستیم.

اوهارا یاداور شد: در منطقه آسیا-اقیانوسیه به طور فزاینده‌ای برای متحد کردن مددکاران اجتماعی برای مقابله با چالش‌های مختلف اجتماعی به چالش کشیده می‌شویم. همچنین اخیراً زلزله بزرگی را در ژاپن تجربه کردیم. اکنون زمان آن فرا رسیده است که ما مددکاران اجتماعی در فراسوی مرزها و گروه‌های قومی به یکدیگر کمک کنیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *