جهانبخش: ۴ فینال داریم/ پنالتی درست نبود

جهانبخش: ۴ فینال داریم/ پنالتی درست نبود

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید این تیم در جام ملت‌های آسیا بازی به بازی پیش می‌رود.

به گزارش سادس، علیرضا جهانبخش بعد از برتری دو بر یک ایران برابر امارات در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳، اظهار کرد: اول از همه خیلی خوشحالیم که به عنوان صدرنشین به مرحله بعد صعود کردیم. قطعا این برای ما یک هدف بزرگ بود ولی از اول تورنمنت می‌خواستیم بازی به بازی پیش برویم. فکر می‌کنم بعد از بازی قبلی که مطابق میل ما پیش نرفت با اینکه البته برنده شده بودیم، در این بازی ولی خیلی خوب بازی کردیم. هم مالکانه و همینطور موقعیت‌های ایجاد شده اینطور بود که درخواست‌های کادرفنی را به خوبی اجرا کردیم.

او ادامه داد: قطعا رفتن به مرحله بعد خیلی خوشحال کننده است ولی چند روز خوب داریم که به امید خدا هم از نظر روحی روانی هم از نظر فیزیکی پس از سه بازی سنگین ریکاوری خوبی انجام دهیم و به امید خدا برای دور حذفی آماده شویم.

وی افزود: الان از نظر روحی و تیمی در شرایط بسیار خوبی هستیم و به بازی بعدی فکر می کنیم.

به گزارش سادس، علیرضا جهانبخش بعد از برتری دو بر یک ایران برابر امارات در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳، اظهار کرد:   بازی خوبی بود و می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. پنالتی هم که اعلام شد، پنالتی نبود با این حال بیرانوند به عنوان بهترین دروازه‌بان ایران این پنالتی را مهار کرد.  موقعیت‌های زیادی به دست آوردیم و خوشحالیم که برنده بازی بودیم.

وی افزود: تیم ما همدل است و همه هدف بزرگی داریم و برایش  به انسجام خوبی داریم. ان‌شالله این همدلی ادامه داشته باشد. چهار فینال داریم و بازی به بازی کار ما سخت می‌شود.  پنالتی هم که اعلام شد، پنالتی نبود با این حال بیرانوند به عنوان بهترین دروازه‌بان ایران این پنالتی را مهار کرد.  موقعیت‌های زیادی به دست آوردیم و خوشحالیم که برنده بازی بودیم.

وی افزود: تیم ما همدل است و همه هدف بزرگی داریم و برایش  به انسجام خوبی داریم. ان‌شاءالله این همدلی ادامه داشته باشد. چهار فینال داریم و بازی به بازی کار ما سخت می‌شود.

انتهای پیام

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *