ضرورت استقرار اورژانس هوایی در شهرستان پردیس

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران بر ضرورت ایجاد مرکز مدیریت بحران و اورژانس هوایی در شهرستان پردیس تاکید کرد.

به گزارش سادس، حامد یزدی مهر در حاشیه نشست آموزش‌های تخصصی مدیریت بحران در شرایط اضطرار که در شهرداری پردیس برگزار شد، اظهارکرد: با توجه به اینکه شهرستان پردیس با مخاطرات و حوادث مختلفی مواجه است،  برخورداری از مرکز مدیریت بحران در این شهرستان ضروری است. استقرار اورژانس هوایی نیز در این شهرستان با توجه به سرانه پایین بهداشت در این منطقه و وقوع آتش سوزی‌ها، تصادفات و حوادث الزامی است.

وی در ادامه به تهیه و تدوین سند آمادگی و پاسخ کاهش حوادث و بلایا اشاره کرد و گفت: این سند تمامی مخاطرات استان را بر اساس تقسیمات شهرستانی بررسی و افراد مسئول را شناسایی و نقاط ضعف و قوت را احصا می‌کند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با بیان اینکه استاندار تهران اهتمام ویژه‌ای نسبت به مخاطرات و شناسایی، رصد، پایش و رسیدگی موثر به مخاطرات خصوصا پردیس دارد، گفت: این شهرستان به واسطه جمعیت ۳۵۰ هزار نفری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و در این رابطه آمادگی کامل در خصوص همکاری های لازم وجود دارد.

یزدی مهر در ادامه ایجاد سوله‌های مدیریت بحران در شهرستان‌ها را یکی از ضروریات و تکالیف قانونی شهرداری‌ها دانست و اظهارکرد: در این زمینه سازمان مدیریت بحران اعتباراتی را اختصاص داده است‌.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *