علیرضا حیدری پاسخ داد: حسن یزدانی از تیلور انتقام می‌گیرد؟

علیرضا حیدری پاسخ داد: حسن یزدانی از تیلور انتقام می‌گیرد؟

پیشکوست کشتی در مورد احتمال حضور حسن یزدانی در المپیک پاریس و رویارویی با دیوید تیلور آمریکایی گفت: حسن وقتی سالم بود حریف خوبی است اما اگر با آسیب دیدگی بیاید تیلور را ببرد، خیلی بیشتر قابل احترام می‌شود.

علیرضا حیدری در حاشیه مراسم سده المپیک در مورد وضعیت کشتی آزاد در المپیک پاریس و شانس این رشته برای کسب مدال به خبرنگار سادس گفت: کشتی که همیشه مدال می‌گیرد و کشتی فرنگی و آزاد حداقل دو سه مدال طلا خواهند گرفت.

دارنده ۶ مدال جهان و المپیک در مورد وضعیت آسیب‌دیدگی حسن یزدانی و اینکه چقدر شانس دارد به المپیک برسد و انتقام المپیک توکیو را از دیوید تیلور بگیرد، گفت: با توجه به آسیب دیدگی‌اش نمی‌دانم وضعیتش چگونه می‌شود چون آسیب‌دیدگی باید خوب شود، تمرین کند و به وضعیت جسمانی خوبش برسد. وقتی سالم باشد حریف خوبی است اما اگر با آسیب دیدگی بیاید تیلور را ببرد، علاوه بر اینکه همچون الان خیلی شایسته است، خیلی بیشتر هم قابل احترام می‌شود. 

حیدری در پاسخ به این سوال که کدام یک از کشتی‌گیران الان آینده این رشته هستند، گفت: تقریبا همه می‌توانند نتیجه بگیرند. فقط باید خودشان بخواهند. فکر نمی‌کنم کسانی که نتیجه می‌گیرند از قبل مشخص باشد. کسانی که می‌خواهد، تلاش می‌کنند و اعتماد به نفس دارند، نتیجه می‌گیرند.

انتهای پیام 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *