حق و حقوق پارادوچرخه‌سواران به زودی پرداخت می‌شود

حق و حقوق پارادوچرخه‌سواران به زودی پرداخت می‌شود

رییس انجمن پارادوچرخه سواری گفت: به دلیل جابجایی که در امور مالی فدراسیون دوچرخه سواری بوجود آمد حساب فدراسیون در آن برهه بسته شد و برخی از تجهیزات خریداری شده اسناد پرداختی ندارند و فدراسیون نیز می‌گوید تنها زمانی برای تجهیزات خریداری شده پول پرداخت می‌کند که اسناد و مدارک آن موجود باشد. البته این مشکل را از طریق امور مالی کمیته ملی پارالمپیک در حال پیگیری هستم تا زودتر مشکل ایجاد شده مرتفع شود.

فرها عصفوری در گفت وگو با سادس، درباره انتقاد یکی از ورزشکاران پارادوچرخه سواری از فدراسیون برای پرداخت نشدن هزینه تجهیزاتش با وجود این که کمیته ملی پارالمپیک ۵۰۰ میلیون تومان به حساب فدراسیون واریز کرده است، اظهار کرد: قبل از هانگژو لیست تجهیزاتی که برای ورزشکاران اعزامی نیاز داشتیم را به کمیته ملی پارالمپیک اعلام کردیم و کمیته نیز مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان به حساب فدراسیون دوچرخه سواری واریز کرد تا نسبت به تهیه اقلام مورد نیاز، اقدامات لازم را انجام دهد. در آن برهه فدراسیون اقلام مورد نیاز را تهیه کرد که متاسفانه چون امور مالی فدراسیون جابجا شد پرداخت با مشکل مواجه شد. به عنوان مثال مکملی که کمیته ملی پارالمپیک پول آن را واریز کرده بود چون ورزشکار خود تهیه و قبض انبار نشده بود، اسناد و مدارک آن موجود نیست و فدراسیون نیز می‌گوید تنها در صورتی هزینه را به ورزشکار پرداخت می‌کند که اسناد و مدارک آن را به فدراسیون تحویل دهند.

وی افزود: در آن برهه متاسفانه به دلیل جابجایی که در امور مالی فدراسیون دوچرخه سواری بوجود آمد حساب فدراسیون دوچرخه سواری بسته شد و برخی از تجهیزات خریداری شده اسناد پرداختی ندارند و فدراسیون نیز می‌گوید تنها زمانی برای تجهیزات خریداری شده پول پرداخت می کند که اسناد و مدارک آن موجود باشد. البته این مشکل را از طریق امور مالی کمیته ملی پارالمپیک در حال پیگیری هستم تا زودتر مشکل ایجاد شده مرتفع شود.

رییس انجمن پارادوچرخه سواری تصریح کرد: به رییس فدراسیون در آن برهه گفتم هر چیزی که دوچرخه سواران اعزامی به هانگژو نیاز دارند خریداری شود که حتی فدراسیون بیش از اقلام مورد نیاز تجهیزات خریداری کرده بود. حالا بعضی وقت‌ها ورزشکار انتظار دارد فدراسیون همان لحظه پولی که از جیب خود برای خرید تجهیزات هزینه کرده را بلافاصله پرداخت کند در صورتی که باید قبض انبار شود و اسناد و مدارک آن موجود باشد، البته آن هایی که قبض انبار داشتند پرداخت شده اما تجهیزاتی که اسناد و مدارک آن موجود نیست را به حسابداری ارسال کردیم تا مدارکی که مربوط به گذشته بوده را تهیه کنیم تا فدراسیون با ورزشکار تسویه حساب کند. به هر صورت این پروسه زمانبر است و کار امروز و فردا نیست.

عصفوری خاطرنشان کرد: البته از ۵۰۰ میلیونی که کمیته ملی پارالمپیک به حساب فدراسیون واریز کرده مبلغی از آن برای خرید دوچرخه دو نفره هزینه شده و مبلغی برای تهیه تجهیزات دوچرخه، این طور نیست که کل مبلغ به ورزشکار اختصاص پیدا کند. بعضی وقت ها ورزشکار تصور می‌کند هر آن چه که تهیه کرده متعلق به اوست، در صورتی که این طور نیست و مال بیت‌المال است.

وی در پایان گفت: بعضی وقت‌ها ورزشکار حرف زور می‌زند در صورتی که این درست نیست و باید برای ادعای خود اسناد و مدارک ارائه دهد. معتقدم در این زمینه سوءتفاهماتی ایجاد شده که باید زودتر مرتفع شود. البته این مساله تنها خاص یک ورزشکار نیست بلکه هر ۴ دوچرخه سوار اعزامی به هانگژو با چنین مشکلی مواجه هستند و پول‌هایی که هزینه کرده‌اند را هنوز نتوانسته‌اند از فدراسیون دریافت کنند. به هر صورت در حال تکمیل اسناد و مدارک هستیم تا ورزشکاران زودتر به حق خود برسند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *