بنتو: ایران یکی از قدرت‌های آسیاست/ برای کسب یک نتیجه خوب می‌جنگیم

بنتو: ایران یکی از قدرت‌های آسیاست/ برای کسب یک نتیجه خوب می‌جنگیم

سرمربی تیم ملی امارات گفت کار سختی مقابل ایران دارند اما برای کسب نتیجه با ایران می‌جنگند.

به گزارش سادس، پائولو بنتو در نشست خبری پیش از بازی سه‌شنبه‌شب تیمش مقابل ایران اظهار کرد: بازی قبلی مقابل فلسطین برای ما سخت بود؛ به خصوص زمانی که با یک بازیکن کمتر مقابل آنها بازی کردیم. ما آماده بازی با ایران هستیم. ایران تیمی خوب و قوی‌ترین تیم گروه است. آنها یکی از قوی‌ترین تیم‌های آسیا هستند. برای کسب امتیاز، بازی سختی مقابلشان داریم. همان طور که قبلا گفتم ایران تیم خیلی خوبی است و ما آنها را خوب می‌شناسیم.

او ادامه داد: شانس داشتیم سه بار در چهار سال گذشته با آنها بازی کنیم. ایران ترکیبی از بازیکنان خوب و باتجربه است. آنها مدت زیادی با هم بازی می‌کنند و تغییرات زیادی در این تیم ایجاد نشده است. ما نیاز داریم بازی خوبی از جنبه‌های مقابل این تیم انجام دهیم. باید برای کسب یک نتیجه خوب بجنگیم و سختکوش باشیم. باید بازی را از مسیر دیگری کنترل کنیم و برای کسب سه امتیاز بجنگیم.

سرمربی پرتغالی امارات درباره انتظارهای مردم امارات از تیم ملی این کشور گفت: فقط می‌توانم انتظارهای خودم را مدیریت کنم. زمانی که با بازیکنانم صحبت می‌کنم انتظار دارم بازی به بازی پیش بروند. نمی‌توانم انتظار هواداران را که قهرمانی در جام ملت‌هاست، کنترل کنم. مگر چند بار قهرمان این رقابت‌ها شده‌اند؟ هیچوقت! به هر حال این انتظار آنهاست اما انتظار من صعود از گروه و رقابت‌کردن در همه بازی‌ها و گام به گام جلورفتن است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *