اینتر و لائوتارو به دنبال اولین جام فصل

اینتر و لائوتارو به دنبال اولین جام فصل

اینتر در حالی به استقبال فینال سوپرکاپ ایتالیا می‌رود که گلزن آرژانتینی نراتزوری کسب قهرمانی در این جام را از اهداف اصلی تیمش در فصل جاری بیان کرد.

به گزارش سادس، اینتر و ناپولی دوشنبه‌شب در دیدار نهایی سوپرکاپ ایتالیا در عربستان به مصاف هم می‌روند. اینتر با غلیه بر لاتزیو و ناپولی با غلبه بر فیورنتینا به دیدار نهایی صعود کردند و اکنون برای کسب عنوان قهرمانی رقابت خواهند کرد.

ناپولی

فصل برای باشگاه شهر ناپل که سال گذشته به طور غیرمنتظره قهرمانی در سری آ را جشن گرفت، خوب شروع نشد و همین باعث شد والتر ماتزاری از میانه‌های فصل به جای رودی گارسیا روی نیمکت ناپولی بنشیند. این باشگاه اکنون در رده نهم جدول رده‌بندی سری آ ایستاده است و خوش‌شانس بود که توانست به دور یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان راه یابد. ناپلی‌ها پیش از این با شکست خانگی چهار بر صفر از فروزینونه از جام حذفی ایتالیا حذف شدند. آنها قبل از شروع سوپرکاپ، سه شکست و یک تساوی متوالی متحمل شدند و تنها با پیروزی برابر سالرنیتانا در وقت‌های تلف‌شده توانستند به مسیر برد برگردند.

عجیب نبود که والتر ماتزاری در ابتدای فصل توانست جای رودی گارسیا را به عنوان سرمربی بگیرد و حالا شایعات در مورد اخراج ماتزاری نیز به گوش می‌رسد. مهم‌ترین غایب ناپولی در این دیدار ویکتور اوسیمن، مهاجم نیجریه‌ای، است که در جام ملت‌های آفریقا بازی می‌کند.

اینتر

اینتر بر عکس ناپولی فصل فوق‌العاده‌ای را پشت سر می‌گذارد و به‌وضوح شانس نخست قهرمانی در سری آ است. اکنون به نظر می‌رسد یوونتوس تنها تیمی است که ممکن است نراتزوری را در مسیر کسب اسکودتو به چالش بکشد. یووه تنها دو امتیاز از اینتر عقب و منتظر لغزش اوست تا جایش را بگیرد. اینتر تنها در چهار بازی از ۲۰ بازی امتیاز از دست داده و تنها یک شکست داشته است. این تیم همچنین به یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسیده ولی با شکست غیرمنتظره در خانه برابر بولونیا از کوپاایتالیا حذف شد.

لائوتارو مارتینس، مهاجم آرژانتینی اینتر، درباره فینال سوپرکاپ ایتالیا مقابل ناپولی صحبت کرد و گفت: بازی مقابل ناپولی برای ما مهم است چون با حریف قدرتمندی روبه‌رو خواهیم بود. برای پیروزی باید سخت تلاش کنیم. همه برای این مسابقه آماده‌ایم. تیم ما متحد است و به دنبال کسب قهرمانی هستیم. بردن سوپرکاپ ایتالیا یکی از اهداف ما در این فصل است.

دیدار فینال سوپرکاپ ایتالیا در ورزشگاه «الاول پارک» عربستان برگزار می‌شود. اینتر، مدافع عنوان قهرمانی سوپرکاپ ایتالیاست که فصل گذشته در فینال این تورنمنت سه بر صفر میلان را شکست داد و جام قهرمانی را بالای سر برد و سیمونه اینزاگی به دنبال تکرار عنوان قهرمانی است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *