نوبری: صعود کردیم اما سطح تیم قانع‌کننده نبود

نوبری: صعود کردیم اما سطح تیم قانع‌کننده نبود

بازیکن سابق فوتبال ایران گفت تیم ملی فوتبال ایران در دیدار برابر هنگ‌کنگ نمایش ضعیفی داشت.

به گزارش سادس، لیث نوبری به عنوان کارشناس در استودیو تحلیل بازی‌های جام ملت‌های آسیا در شبکه الکاس قطر حضور دارد.

او در گفت‌وگویی که با روزنامه الرای داشت، به انتقاد از بازی تیم ملی فوتبال ایران برابر هنگ‌کنگ پرداخت و گفت: تیم ملی فوتبال ایران به هدف نخستش که صعود به دور بعد بود، دست پیدا کرد و اکنون باید روی بازی‌های مرحله بعد تمرکز کند. فکر می‌کنم برابر تیم ملی فوتبال فلسطین عملکرد خوبی داشتیم اما برابر هنگ‌کنگ سطح تیم قانع‌کننده نبود و نسبت به بازی اول افت کردیم. امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم، باید در این زمینه پاسخ دهد.

نوبری ادامه داد: به نظرم دلیل اصلی نمایش ضعیف ایران در بازی دوم تغییرات زیادی است که سرمربی تیم در ترکیب اصلی به وجود می‌آورد. بهتر است که امیر قلعه‌نویی از یک ترکیب ثابت استفاده کند و کمترین تغییرات را به وجود آورد.

او درباره دیدار با امارات گفت: این یک بازی سخت است و ایران به دنبال پیروزی در این بازی است تا صعودش را به عنوان صدرنشین قطعی کند. ایران بازیکنان بسیار خوب و باکیفیتی را در اختیار دارد و فکر می‌کنم می‌توانیم در این بازی سخت به پیروزی برسیم و به عنوان صدرنشین صعود کنیم. به نظرم تیم ملی فوتبال ایران هنوز نمایش واقعی خود را نداشته است و می‌توانیم در بازی‌های بعدی بهتر از این ظاهر شویم.

لیث نوبری در ادامه صحبت‌هایش، جام ملت‌های آسیای قطر را بهترین نسخه این رقابت‌ها دانست و تاکید کرد که تیم ملی فوتبال قطر هم می‌تواند در این بازی‌ها به قهرمانی دست پیدا کند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *