کشف ۱۷۵ کیلوگرم حشیش از باند موادفروشان در مرکز تهران

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از کشف ۱۷۵ کیلوگرم مخدر حشیش از یک باند توزیع مواد مخدر در مرکز تهران خبر داد.

به گزارش سادس، سرهنگ حسین باباپور در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در راستای مبارزه بی‌امان با قاچاقچیان موادمخدر و سوداگران مرگ چهار تن از قاچاقچیان موادمخدر را که با اقدامات خود موجب ایجاد ناامنی در محله‌های مرکزی شهر تهران شده بودند، مورد شناسایی و تحت پیگرد و تعقیب پلیسی قرار دادند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای دستگیری این افراد، گفت: در بررسی‌های انجام شده از سوی ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ مشخص شد که چهار نفر با تشکیل یک باند اقدام به عرضه و فروش موادمخدر از نوع حشیش کرده‌اند. در همین راستا نیز محل اختفاء و انبار قاچاق مواد مخدر این متهمان مورد شناسایی قرار گرفت. 

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ با اشاره به انجام هماهنگی با مقام قضایی و اخذ مجوز برای اجرای عملیات گفت: ماموران با مجوز قضایی به مخفیگاه این چهار سوداگر مرگ در مرکز تهران رفته و اقدام به دستگیری هر چهار متهم و انتقال آنان به مقر انتظامی کردند.

وی ادامه داد: همچنین محل فعالیت آنان نیز مورد بازرسی قرار گرفت که در جریان آن ۱۷۵ کیلوگرم مخدر حشیش که در بسته‌بندی‌های مختلف آماده برای توزیع خرده فروشی شده  و به شکل ماهرانه‌ای جاساز شده بود، کشف و ضبط شد.

باباپور با بیان اینکه در جریان بازجویی‌های انجام شده هر چهار متهم به جرم خود اعتراف کردند، گفت: برای هر چهار متهم پرونده‌ای تشکیل داده شد و این افراد به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *