درخواست برونو از ستاره جوان برای پیوستن به یونایتد

درخواست برونو از ستاره جوان برای پیوستن به یونایتد

برونو فرناندس دوست دارد گونچالو راموس را در پیراهن شیاطین سرخ ببیند.

به گزارش سادس و به نقل از بی ساکر،  پاری سن ژرمن تابستان گذشته ۸۰ میلیون یورو برای گونچالو راموس پرداخت کرد اما مهاجم پرتغالی زیر نظر لوئیس انریکه فرصت بازی پیدا نمی‌کند. گفته می‌شود پاری سن ژرمن در حال بررسی آینده این بازیکن ۲۲ ساله است که در پنجره نقل و انتقالات از بنفیکا به تیم فرانسوی پیوست.

برونو فرناندس هم تیمی او در پرتغال در مصاحبه‌ای گفته است که راموس به خوبی با لیگ برتر سازگار خواهد شد و این می‌تواند پیامی برای باز کردن دروازه ورود به منچستریونایتد برای آینده راموس باشد. 

برونو فرناندس کاپیتان یونایتد گفت: من فکر می‌کنم گونچالو همه شرایط را برای بازی در لیگ برتر دارد. او با قدرت زیادی بازی می‌کند، پرس بسیار خوبی می‌کند و در داخل محوطه جریمه واقعا خوب است. بدیهی است که او هنوز خیلی جوان است و پیشرفت خواهد کرد.

فرناندس به شبکه اسپورت تی وی پرتغال گفت: اگر او هم‌چنان به کار خود ادامه دهد، من معتقدم که راموس پتانسیل تبدیل شدن به یکی از بهترین مهاجمان جهان را دارد. او در حال حاضر به آن سطح نزدیک شده است، اما هنوز باید به لیگ بهتری برود.

منچستریونایتد در این فصل در به ثمر رساندن گل مشکل داشته است چون رشفورد به اندازه فصل گذشته گلزنی نکرد و دچار افت شده است و  هویلوند نیز هنوز با شرایط شیاطین سرخ سازگار نشده است و این می‌تواند به این معنی باشد که اولدترافورد به دنبال جذب یک مهاجم خواهد بود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *