توقيف کاميون با 350 ميليون ريال خلافي در “اسلام آباد غرب”

 فرمانده انتظامي شهرستان اسلام آباد غرب از توقيف يك دستگاه کاميون با 350 ميليون ريال خلافي و 295 تخلف حادثه ساز توسط پليس راهور اين شهرستان خبر داد.
به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ “بهروز سرتيپ نيا” اظهار داشت: در راستاي کنترل و برخورد با رانندگاني که نظم ترافيکي و آرامش شهروندان را برهم مي زنند، پليس راهور اين شهرستان يک دستگاه بنز 10 تن که با توقف بي جا مانع تردد ساير وسايل نقليه شده بود را توقيف کرد.

وي ادامه داد: با بررسي سوابق خودرو و استعلام از مرکز مشخص شد که خودرو داراي 259 تخلف حادثه ساز و 350 ميليون ريال خلافي پرداخت نشده است.

اين مقام انتظامي سرعت غيرمجاز، حرکت به صورت مارپيچ، رانندگي در حالت غيرعادي و مصرف داروهاي روانگردان، حرکت با دنده عقب در بزرگراه ها و آزادراه ها و عدم توجه به فرمان پليس را از تخلفات راننده خودرو مذکور برشمرد.

سرهنگ سرتيپ نيا عنوان کرد: براساس قانون رسيدگي به تخلفات رانندگي، راننده خودرو جهت شركت در كلاس هاي آموزشي و سير مراحل قانوني به پليس راهنمايي و رانندگي معرفي و خودرو توقيفي نيز به پارکينگ منتقل شد.

وي خاطرنشان ساخت: هدف پليس از اعمال قانون كسب درآمد نيست بلكه قصد دارد رانندگان توجه بيشتري به رعايت قوانين و مقررات داشته و سهم خود را در تامين امنيت راه ها ايفا كنند و از سوي ديگر با رانندگي صحيح، الگوهاي عملي مناسبي براي فرزندان خود در آينده باشند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *