هوران به دنبال انتقام از طلایی پوشان با امید رسیدن به پلی‌آف

هوران به دنبال انتقام از طلایی پوشان با امید رسیدن به پلی‌آف

سادس/یزد هوران امیدوار است با پیروزی برابر صدرنشین لیگ امیدش برای صعود به پلی‌آف زنده بماند.

دوزادهمین هفته از مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران در حالی فردا (جمعه ۲۹ دی) با سه دیدار در شهرهای یزد و تهران پیگیری خواهد شد که صعود تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان، سایپا تهران و مهرسان به مرحله پلی‌آف قطعی شده است.

در سه هفته پایانی این دوره از لیگ سه تیم هوران یزد، ذوب‌آهن اصفهان و پیکان تهران برای کسب یک سهمیه باقی مانده تلاش خواهند کرد که هوران امیدوار است با پیروزی برابر فولاد صدرنشین و شکست ذوب‌آهن مقابل حریف، امیدش برای صعود به پلی‌آف زنده بماند.

در نخستین دیدار هفته دوازدهم سالن یگانگی میزبان صف آرایی دو تیم هوران یزد میزبان فولاد مبارکه سپاهان خواهد بود.

شاگردان «عالیه فتوحی» در این دیدار محکوم به شکست حریف صدر جدولی خود هستند تا همچنان به دریافت سهمیه پلی‌آف امیدوار باشند.

هرچند که مصدومیت دو سرعتی‌زن تاثیرگذار کار را برای شاگردان «فریبا صادقی» در تیم سپاهان سخت کرده است، اما کسب سه امتیاز از طلایی پوشان که بدون شکست در صدر جدول قرار دارند کار آسانی نیست.

هورانی‌ها که در هفته پنجم لیگ در بازی خارج از خانه با نتیجه سه بر صفر مقابل سپاهانی‌ها تن به شکست دادند و در این دیدار با استفاده از امتیاز میزبانی به دنبال انتقام از حریف و افزایش شانس خود برای صعود به پلی‌آف هستند؛ اما در آن سوی تور نیز طلایی پوشان مسلما به دنبال حفظ جایگاه خود در صدر جدول هستند تا به عنوان قهرمان مرحله مقدماتی رقابت‌ها راهی نیمه نهایی شوند.

فولاد مبارکه سپاهان با ۹ برد و کسب ۲۵ امتیاز در جایگاه نخست جدول و هوران یزد سه پیروزی و کسب ۶ امتیاز در رتبه پنجم قرار دارد.

برنامه کامل دیدارهای هفته دوازدهم لیگ برتر زنان به شرح زیر است:

یزد، سالن یگانگی، ساعت ۱۱

هوران یزد – فولاد مبارکه سپاهان

تهران، سالن فدراسیون والیبال، ساعت ۱۱

سایپا تهران – مس رفسنجان

تهران، سالن فدراسیون والیبال، ساعت ۱۴:۳۰

مهرسان تهران – ذوب آهن اصفهان

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *