اشتباه محاسباتی حسین وفایی و حاشیه‌های دست ندادن با ویلیامز+ ویدیو

اشتباه محاسباتی حسین وفایی و حاشیه‌های دست ندادن با ویلیامز+ ویدیو

حسین وفایی در فریم دوم مقابل مارک ویلیامز در مسابقات گرند پری اشتباه محاسباتی انجام داد که باعث از دست دادن این فریم برای اسنوکرباز ایران شد.

به گزارش سادس، حسین وفایی ملی‌پوش اسنوکر ایران که در مسابقات گرندپری ۲۰۲۴ شرکت کرده بود، در دور دوم این مسابقات به مصاف مارک ویلیامز  ولزی رفت و با نتیجه ۴ بر ۱ شکست خورد. ملی پوش اسنوکر ایران درحالی در این رقابت مغلوب حریف شد که وفایی در رده ۱۹ جهان قرار دارد.  حریف قدرتمند ولزی او در رده ۸ جهان ایستاده است. وفایی با شکست‌ در دور دوم از صعود به مرحله‌ بعدی مسابقات بازماند و حذف شد.

در پایان این رقابت، وفایی به مارک ویلیامز دست نداد و زمین بازی را ترک کرد. این حرکت وفایی جنجال برانگیز شد به طوری که ویلیامز در خصوص آن صحبت کرد.

یورواسپورت نوشت: نماینده اسنوکر ولز یک بازی پر درام را با نتیجه ۴ بر ۱ برد. ویلیامز از اشتباه محاسباتی حریف خود بهره برد و توانست فریم دوم را به نام خود کند.

وفایی پس از اینکه مقابل ویلیامز نتیجه را واگذار کند بدون اینکه به حریفش دست بدهد، از میدان خارج شد. ویلیامز در این باره گفت: من فقط به او گفتم که مشکلت چیست؟ در پایان زمانی که برنده شدم، به پایم ضربه زدم زیرا نباید برای رنگ صورتی می‌رفتم. باید مطمئن بازی می کردم.

او ادامه داد: فکر می‌کردم وفایی به سر میز برمی‌گردد اما این چنین نشد و به همین دلیل من کمی خشمگین بودم. به هر حال برایم مهم نیست.

یورو اسپورت توضیح داد: وفایی به دلیل یک اشتباه محاسباتی فریم دوم را از دست داد. این بازیکن ۲۹ ساله در فریم دوم اشتباه کرد و فکر کرد که فقط باید یک توپ دیگر بزند.

حال دست ندادن وفایی با حریفش و اشتباه محاسباتی این بازیکن سوژه رسانه‌های ورزشی شده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *