ملی‌پوش قایقرانی: نمی‌دانم شایعه دوپینگم از کجا آمده است

ملی‌پوش قایقرانی: نمی‌دانم شایعه دوپینگم از کجا آمده است

ملی‌پوش قایقرانی ایران گفت: دهان به دهان می‌چرخد که تست دوپینگم مثبت شده در حالی که نتیجه تست ما در همان بازی‌های آسیایی اعلام شد و من این شایعه مثبت شدن تست دوپینگ را تکذیب می‌کنم. 

سپهر ساعتی در گفتگو با سادس در واکنش به شایعه مطرح شده مبنی براینکه تست دوپینگ او مثبت شده است، بیان کرد: نمی‌دانم این خبر از کجا در آمده اما حدود ۲۰ روز است دهان به دهان میچرخد و در فضای مجازی منتشر کرده‌اند. من بعد از بعد از بازی‌های آسیایی بخاطر کسالت مادرم و دغدغه های شخصی نتوانستم در اردوها و تست‌های انتخابی تیم ملی شرکت کنم و فکر می کنم از سر همین قضیه بقیه فکر کرده اند که چنین اتفاقی برای من رخ داده است. 

او ادامه داد: خیلی دلم می‌خواست از طریق مراجع قضایی این شایعه را پیگیری کنم. من این اتفاق را تکذیب می‌کنم و در بازی‌های آسیایی هانگژو هم تست دوپینگ دادیم و به سرعت هم پاسخ تست‌ها را دادند و قبل از مسابقه نتیجه تست دوپینگ ما اعلام شد. همچنین من قبل از حضور در بازی‌های آسیایی و قهرمانی جهان هم چندین بار تست دوپینگ داده‌ام و مشکلی وجود نداشت. 

دارنده مدال برنز کایاک دونفره بازی‌های آسیایی در مورد اینکه این بحث مطرح شده مبنی براینکه کمیته ملی المپیک پاداش پای سکو را به دلیل مثبت شدن تست دوپینگ واریز نکرده است، تاکید کرد: پاداش ما را فکر کنم جا انداختند و سه، چهار  روز پیش واریز شد. ابتدا پاداش ما را نصف  واریز کرده بودند و مابه تفاوت آن را کامل واریز کردند. 

او در مورد شرکت نکردن در تست های انتخابی تیم ملی گفت: آرزوی ورزشکاران المپیکی حضور در المپیک و گرفتن مدال است. دلم میخواست  سهمیه قایق دونفره را برای اولین بار بگیریم اما بعد از بازی‌های آسیایی شرایطی پیش آمد که از تمرینات دور شدم. رقیبان ما خیلی سرسخت هستند مانند ژاپن، کره‌جنوبی و چین. چین جدا از کایاک دونفره ای که در هانگژو داشت و مدال طلا گرفت، یک قایق دونفره را برای کسب سهمیه المپیک آماده کرده است.  بعد از بازی‌های پارا آسیایی مربی خارجی ما رفت و اگر کمیته ملی المپیک بیشتر توجه کند، اردوهای خارجی بگذارد ما هم می‌توانیم به کشورهای دیگر برسیم چون فاصله زیاد نیست. 

انتهای پیام 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *