تراکتور از امروز در ترکیه استارت می‌زند

تراکتور از امروز در ترکیه استارت می‌زند

سادس/آذربایجان شرقی تیم فوتبال تراکتور جهت آماده‌سازی خود برای نیم‌ فصل دوم مسابقات لیگ‌ برتر و حضور در جام‌ حذفی به ترکیه رفته است.

تی‌تی‌ها علی‌رغم جذب نفرات سرشناس، فصل را خوب آغاز نکردند. روند امتیازگیری تراکتور در ابتدای کار به گونه‌ای بود که در مقطعی از فصل پاکو خمس تا آستانه برکناری رفت ولی با بهبود نتایج، این مربی در تراکتور ماندنی شد.

قرمزپوشان ۲۸ امتیاز از ۴۵ امتیاز ممکن نیم‌فصل نخست را با عملکرد ۹ برد، پنج باخت و یک تساوی کسب کردند تا در مکان چهارم جدول قرار بگیرند.

خمس در نیم‌فصل نخست، چند باری علیه وضعیت فهرست تیمش موضع گرفت و حالا با توجه به انتقادات سرمربی اسپانیایی، مدیران باشگاه تراکتور بهترین فرصت را در اختیار دارند تا تیم‌شان را تقویت کنند.

در اولین اقدام نقل‌وانتقالاتی، رومل کیوتو مهاجم اهل هندوراس که در کارنامه‌اش سابقه بازی در لیگ‌برتر آمریکا (MLS) را دارد، با امضای قراردادی ۱.۵ ساله به جمع تبریزی‌ها پیوست تا در کنار صفا هادی، گوستاوو واگنین و ریکاردو آلوز، چهارمین خارجی تراکتور در نیم‌فصل دوم لیگ‌برتر باشد. البته او پنجمین خارجی تراکتور در فصل جاری محسوب می‌شود؛ چرا که تی‌تی‌ها در نیم‌فصل نخست از حضور آلوارو خیمنس در فهرست خود بهره می‌بردند اما بعد از عملکرد کم‌فروغ او، خیمنس از جمع تراکتوری‌ها جدا شد و در نیم‌فصل دوم جایی در فهرست این تیم ندارد.

قرمزپوشان (دوشنبه) ۲۵ دی ماه، برای برپایی اردوی ۱۸ روزه راهی ترکیه شده‌اند و شاگردان خمس صبح امروز (سه‌شنبه) ۲۶ دی ماه، پس از وزن‌کشی، در نخستین جلسه تمرینی شرکت خواهند کرد.

محمد قنبری و عارف رستمی به دلیل مصدومیت دست کم در دو هفته ابتدایی این اردو حضور نخواهند داشت و در تهران تحت فیزیوتراپی قرار دارند.

به گزارش سادس، تی‌تی‌ها که خود را برای نیم‌فصل دوم لیگ‌ برتر و حضور در جام‌حذفی آماده می‌کنند؛ در خلال این اردو ۱۸ روزه به مصاف وایله دانمارک و زسکا صوفیه بلغارستان خواهند رفت و نام سومین حریف تدارکاتی تراکتور فعلاً مشخص نیست.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *