قتل در نزاع دسته جمعی/ دستگیری قاتل ۱۸ ساله در کمتر از یک ساعت

سادس/سمنان فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری قاتل جوان ۲۷ ساله در کمتر از یک ساعت در شهرستان گرمسار خبر داد.

سردار جلیل موقوفه‌ئی شامگاه ۲۵ دی ماه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی تماس مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی در خیابان امام رضا شهرستان گرمسار بلافاصله ماموران برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

 به گفته سردار موقوفه‌ئی به محض حضور پلیس در محل مشخص شد یکی از طرفین درگیری به علت وارد شدن چند ضربه چاقو به وی به بیمارستان منتقل شده که ماموران برای دستگیری تمامی افراد دخیل در نزاع دسته جمعی وارد عمل شدند.

وی ادامه داد: جوان ۲۷ ساله در بیمارستان به علت شدت جراحت وارده فوت کرده و ماموران پلیس آگاهی شهرستان با شناسایی هویت قاتل وی را در کمتر از یک ساعت طی عملیات غافلگیرانه‌ای در حالی که داخل منزل یکی از همسایگانش مخفی شده بود ، دستگیر کردند.

موقوفه‌ئی با بیان اینکه قاتل ۱۸ ساله ، انگیزه خود از انجام قتل را اختلافات قبلی با مقتول عنوان کرد و افزود: در همین راستا ۵ نفر از افراد دخیل در درگیری توسط پلیس شناسایی و همگی در کمترین زمان ممکن دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان با تاکید بر اینکه جوانان می‌بایست آستانه صبر و تحمل خود را در اتفاقات روزمره بالا ببرند اظهار کرد: پلیس برای برقراری نظم و امنیت از آمادگی لازم برخوردار بوده و با جرایم خشن به شدیدترین نحو ممکن بر اساس قانون برخورد می‌کند و انتظار می‌رود شهروندان عزیز همکاری لازم را با خادمان خود در انتظامی استان داشته باشند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *