مهاجم برزیلی هنگ‌کنگ همچنان امیدوار به درخشش در قطر

مهاجم برزیلی هنگ‌کنگ همچنان امیدوار به درخشش در قطر

مهاجم برزیلی‌تبار تیم ملی هنگ‌کنگ گفت تمرکز او و هم‌تیمی‌هایش ۱۰۰ درصد روی جام ملت‌های آسیاست و می‌خواهند خودشان را در این رقابت‌ها اثبات کنند.

به گزارش سادس، اورتون کامارگو اعتراف کرد اگر در برزیل می‌ماند، مجبور بود در لیگ‌های دسته پایین بازی کند و به همین خاطر به هنگ‌کنگ رفت و مهاجم اول این تیم در جام ملت‌های آسیاست. هنگ‌کنگ در بازی اولش سه بر یک مقابل امارات شکست خورد اما این مهاجم ۳۲ساله هدفش را اعلام کرد و به دنبال ماندن در رقابت‌هاست.

به نوشته روزنامه مورنینگ‌پست، اورتون که در ماه اوت گذرنامه هنگ‌کنگی خود را دریافت کرد، با پنج گل در شش بازی اولش نشان داد در شرایط خوبی قرار دارد. این مهاجم برزیلی در صحبت‌هایی گفت:‌ اگر سعی می‌کردم به صورت حرفه‌ای در برزیل بازی کنم، در یکی از تیم‌های دسته‌های دسته سوم، چهارم یا پنجم بودم. در هنگ‌کنگ می‌دانستم که می‌توانم رشد کنم و این دقیقاً همان چیزی است که اتفاق افتاد. ما ۱۰۰ درصد روی جام ملت‌ها متمرکزیم و می‌خواهیم بهترین نتیجه را کسب کنیم.

یورن اندرسن، سرمربی نروژی هنگ‌کنگ، می‌گوید اورتون بهترین بازیکن هنگ‌کنگ است. او به خبرنگاران در قطر گفت: اورتون بازیکنی است که کیفیت تیم را بالا می‌برد. او بازیکنی است که در تیم تفاوت ایجاد می‌کند.

هنگ‌کنگ جمعه پیش رو به مصاف تیم ملی ایران، یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی در جام ملت‌های آسیا می‌رود و در ادامه با فلسطین بازی خواهد داشت.

انتظار نمی‌رود هنگ‌کنگ از این گروه به دور بعدی برسد اما آنها در یک بازی دوستانه پشت درهای بسته پیش از شروع این رقابت‌ها مقابل چین پیروز شدند که اولین پیروزی هنگ‌کنگ مقابل رقیب اصلی‌شان در ۲۹ سال گذشته بود.

اورتون در پایان گفت که هنگ‌کنگ در دو سال گذشته بسیار پیشرفت کرده و حضور بازیکنان خارجی به سود این کشور بوده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *