صمدی: جبران مافات می‌کنیم و به لیگ بازمی‌گردیم

صمدی: جبران مافات می‌کنیم و به لیگ بازمی‌گردیم

سادس/خراسان رضوی سرمربی نیان الکترونیک مشهد گفت: تیم جوان و کم‌تجربه‌ای داریم، اما قطعا جایگاه نیان در رده یازدهم جدول نیست و در ادامه لیگ جبران مافات خواهیم کرد.

حامد صمدی در گفت‌وگو با سادس در خصوص شکست ۳ بر ۲ تیمش مقابل مس رفسنجان در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال اظهار کرد: مس رفسنجان در این دیدار از امتیاز میزبانی برخوردار بود. عملکرد خوب پاسور دوم مس نیز در پیروزی این تیم بی‌تاثیر نبود. اگر بازیکنان جایگزین مس عملکرد خوبی به نمایش نمی‌گذاشتند می‌توانستیم بازی را ببریم، اما پاسور دوم مس از ست چهارم بازی را برای مس درآورد.

وی افزود: عنوان کرد: در حال حاضر ۷ بازی است که پوریا یلی، پشت خط زن اصلی تیم را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم. تقریبا در نصف بازی‌های لیگ بدون پشت‌خط زن اصلی به مصاف رقبا رفته‌ایم. کار بدون پشت‌خط زن خیلی سخت است. گلزاده، پشت‌خط زن دیگر نیان نیز که به تازگی به جمع ما اضافه شده عملکرد خوبی دارد، اما برای هماهنگی بیشتر نیاز به زمان دارد.

سرمربی نیان الکترونیک مشهد خاطرنشان کرد: مقابل مس از ۳ بازیکن تیم ملی جوانان در ترکیب خود استفاده می‌کردیم. گلزاده، جوان و کاظمی بازیکنان تیم ملی جوانان هستند. تمام اسپکرهای ما در حال حاضر زیر ۲۳ سال هستند.

صمدی با اشاره به گلایه‌ها از تیمش به دلیل عدم کسب نتیجه در ست‌های پنجم یادآور شد: این تجربه است که به داد تیم‌ها می‌رسد. تمام بازیکنان ما جوان و کم‌تجربه هستند. در بازی‌هایی که مهمان هستیم نیز فشار تماشاگران و داور بر تیم جوان ما غلبه می‌کند و باعث می‌شود که در ست پنجم با مشکل مواجه شویم، اما تاکید می‌کنم که شرایط برای نیان اینگونه باقی نخواهد ماند و قطعا جبران مافات خواهیم کرد. نیان بازیکنان جدیدی جذب کرده و فقط نیاز به زمان دارد.

وی اضافه کرد: نیان قطعا به شرایط لیگ بازمی‌گردد. جایگاه ما قطعا در رده یازدهم جدول نیست. البته ما یک سری مشکلات از ابتدای فصل داشتیم و آخرین تیمی بودیم که به لیگ اضافه شدیم. حق انتخاب بازیکن نداشتیم و بازیکن جوان و کم‌تجربه زیادی در ترکیب خود داریم، اما با وجود تمام ناملایماتی که در مشهد داشته‌ایم امیدواریم در ادامه راه عملکرد بهتری داشته باشیم تا به جایگاه اصلی خود بازگردیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *