ایران‌خواه: منتظر بودم به تراکتور برگردم

ایران‌خواه: منتظر بودم به تراکتور برگردم

سادس/آذربایجان شرقی مدافع جوان تیم فوتبال تراکتور می‌گوید در انتظار بازگشت به این تیم بوده است.

سعید ایران‌خواه در گفت‌وگو با سادس، در رابطه با حضور یک فصل و نیم خود در فجر سپاسی اظهار کرد: زمانی که به فجرسپاسی پیوستم دیدگاه همه به این اتفاق مثبت بود. فجرسپاسی سال گذشته در حد لیگ‌برتر بود و در اکثر بازی‌ها در ترکیب اصلی حضور داشتم. تجربه خیلی خوبی بود و توانستم در آن مقطع برای تیم‌ملی هم بازی کنم.

او در پاسخ به این سوال که آیا از عملکردش در فجر سپاسی راضی بود یا خیر؟ گفت: در اکثر بازی‌ها فیکس بودم و چند بار گلزنی کردم. در مجموع از عملکردم در این تیم راضی هستم.

ایران‌خواه در رابطه با تصمیم‌گیری خمس درباره آینده‌ او در تراکتور مطرح کرد: من تحت قرارداد باشگاه تراکتور هستم و باشگاه هر تصمیمی که بگیرد به آن عمل خواهم کرد. مدت قراردادم با تراکتور سه ساله است و همچنین دو پیشنهاد لیگ‌برتری دارم. بازی برای تراکتور افتخار است. در این مدت در انتظار بازگشت به تراکتور بودم.

او ادامه داد: در حال‌حاضر شرایط تراکتور از هر لحاظ ایده‌آل بوده و دوست دارم در این تیم باشم و باید دید باشگاه چه تصمیم می‌گیرد.

این مدافع جوان گفت: در انتظار بازگشت به تراکتور بودم و اکنون تقریباً به تراکتور بازگشته‌ام و به تصمیم باشگاه و آقای خمس عمل خواهم کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *