انصاری فرد، طارمی و قائدی فشار زیادی روی دفاع فلسطین گذاشتند

انصاری فرد، طارمی و قائدی فشار زیادی روی دفاع فلسطین گذاشتند

بازیکن سابق تیم ملی درباره اینکه ایران می‌تواند قهرمان جام ملتهای آسیا شود، گفت: بازیکنان بزرگی داریم که می‌توانند تاثیرگذار باشند.

آرش برهانی بازیکن سابق تیم ملی ایران در گفت و گو با سادس درباره پیروزی تیم ملی مقابل فلسطین در جام ملتهای آسیا اظهار کرد: بازیکنان تیم ملی بازی را خیلی خوب شروع کردند و گل زود هنگام دقایق اول خیلی به تیم ملی کمک کرد تا در ادامه خیلی راحت تر بازی کند. از ترکیب اولیه هم کاملا مشخص بود که این هدف را دارند که گل های زیاد به ثمر برسانند. هم انصاری فرد هم طارمی و هم قائدی فشار زیادی را روی دفاع فلسطین گذاشتند تا آنها دچار اشتباه شده و تیم ملی به گل برسد که همین اتفاق هم افتاد.

او درباره گلی که تیم ملی در نیمه اول دریافت کرد، ادامه داد: روی یک ضربه ایستگاهی بود که گل دریافت کردیم. به نظرم نباید این گل را می‌خوردیم. بازیکنان خط دفاعی تیم ملی باید سختگیرانه بازی می‌کردند و روی ضربه ایستگاهی با تمرکز بیشتری بازی می کردند. البته این را هم بگویم این مساله زیاد مهم نیست و نباید بگذاریم در بازیهای بعدی تکرار شود. ژاپن هم با آن ساختار دفاع خوب خودش دو گل دریافت کرد.

بازیکن سابق تیم ملی درباره عملکرد مهاجمان تیم ملی در این بازی فزود: در نیمه اول خیلی خوب بودیم اما در نیمه دوم چون از حریف جلو بودیم کمتر موقعیت گل درست کردیم. مهاجمان به خوبی فضاهای خالی فلسطین را پیدا می کردند اما در نیمه دوم برعکس عمل کردیم چون باید با حوصله تر بازی می کردیم. به نظرم در نیمه دوم عجله داشتیم و بازیکنان دوست داشتند زودتر گلهای بعدی را به ثمر برسانند.

آیا ایران چهره یک تیم قهرمان را داشت؟ برهانی در پاسخ به این سوال بیان کرد: با یک بازی نمی‌توان به این سوال پاسخ داد. ما بازیکنان بزرگ بسیار خوبی داریم که می‌توانند در بازیهای بزرگ تاثیرگذار باشند. باید مرحله به مرحله پیش برویم و امیدوارم که روزمان هم باشد که بتوانیم به موفقیت هم برسیم.

او درباره اینکه به نظرش تیم ملی به کدام تیم در مراحل بعدی برخورد نکند بهتر است تصریح کرد: هنوز عربستان و کره جنوبی به مسابقات وارد نشده‌اند. البته ژاپن تیم بسیار باکیفیتی بود و بسیار با برنامه بازی کرد. آنها در بازی اول خیلی از بازیکنان اصلی خودشان را نیمکت نشین کردند تا برای بازیهای بعدی آماده باشند. تیم ملی باید با همین تمرکز بالا در بازیهای بعدی ظاهر شود تا ان‌شاءالله به عنوان قهرمانی دست پیدا کند.

برهانی در پایان درباره مصدومیت شجاع خلیل زاده گفت: امیدوارم این آسیب دیدگی جدی نباشد و شجاع بتواند در ترکیب تیم ملی به میدان برود. او یکی از ارکان اصلی خط دفاع تیم ملی است. البته ما در تیم ملی بازیکنان خوبی داریم که می توانند در ترکیب به میدان بروند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *