ایمانعلی‌زاده: سهرابی و عبدی در حد خودشان کشتی نگرفتند

ایمانعلی‌زاده: سهرابی و عبدی در حد خودشان کشتی نگرفتند

مربی تیم ملی کشتی فرنگی از عملکرد دو فرنگی‌کار ایران در تورنمنت کرواسی ابراز نارضایتی کرد و گفت: سهرابی و عبدی در حد خودشان کشتی نگرفتند.

فرزاد ایمانعلی‌زاده در گفت‌وگو با سادس، درباره نمایش ضعیف دانیال سهرابی و امیر عبدی، ۲ فرنگی‌کار ایران در تورنمنت رنکینگ کرواسی، اظهار کرد: دانیال در تمرینات خیلی آماده بود، تا جایی‌که از کشتی‌گیران یکی دو وزن بالاتر از خودش هم سرتر بود اما نمی‌دانم چرا در این مسابقات تا این حد عملکرد بدی داشت.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی، افزود: او اصلا خوب کشتی نگرفت و نتوانست انتظارات کادر فنی را برآورده کند. ما سال گذشته میلادی به او خیلی میدان دادیم و به جهانی و بازی‌های آسیایی اعزام شد، بنابراین تجربه کمی ندارد و باید خیلی بهتر از این ها کشتی می گرفت.

وی تصریح کرد: اتفاقا او از نظر بدنی خیلی آماده بود اما از عمکلرد او راضی نیستم. نمی‌دانم چرا به این شکل کشتی گرفت. او در این ۲ سال این‌طور کشتی نگرفته بود.

ایمانعلی‌زاده درباره عملکرد نه چندان خوب امیر عبدی در وزن ۷۷ کیلوگرم نیز گفت: احساس می‌کنم از آن‌جا که فاصله مسابقات کشوری با تورنمنت زاگرب کم بود، او هم نتوانستن عملکرد خوبی داشته باشد و در حد خودش کشتی بگیرد. به هر حال او به عنوان نفر اول کشور به همراه کاویانی‌نژاد عازم جام وهبی امره می‌شود تا در نهایت کادر فنی در این وزن به جمع‌بندی نهایی برسد.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی، در پایان گفت: به هر حال در سال المپیک قرار داریم و همه کشتی‌گیران می‌خواهند به دوبنده تیم ملی برسند. به اعتقاد من رقابت میان کشتی‌گیران در وزن‌های مختلف و حساسیت نتایج آن‌ها باعث شده با استرس کشتی بگیرند. بچه‌ها در همه اوزان المپیکی این استرس را دارند و همین موضوع بر روی عملکرد آن‌ها تاثیر می‌گذارد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *