دستگیری سارقان طلاجات سالمندان در شاهرود

سادس/سمنان رئیس پلیس آگاهی استان سمنان از دستگیری دو سارق طلاجات افراد کهنسال در شهر شاهرود خبر داد.

سرهنگ کارآگاه محمود گیلانی ۲۳ دی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت طلاجات از افراد کهنسال در شهر شاهرود، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان آن شهرستان قرار گرفت. 

وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد سارقان با لهجه ای عربی و با سوء استفاده از سادگی و اعتقادات مذهبی افراد کهنسال، طلاجات و وسایل با ارزش آنها را با شیوه و شگردی ماهرانه سرقت کرده بودند.

 این مقام انتظامی ادامه داد: بررسی های تخصصی پلیس آگاهی شاهرود با هماهنگی پلیس آگاهی استان سمنان آغاز و با استفاده از شیوه های نوین کشف جرم ، تجهیزات هوشمند و اشرافیت اطلاعاتی، خودروی سارقان شناسایی و در یک عملیات برق آسا و غافلگیرانه در شاهرود متوقف و راننده و سرنشین آن دستگیر شدند.

 کارآگاه گیلانی با بیان اینکه در بررسی های بیشتر این پلیس مشخص شد این دو سارق سابقه دار و حرفه ای با نامهای جعلی و خودروهای دیگر در شهرهای مختلف کشور نیز با همین شیوه و شگرد اقدام به سرقت کرده بودند.

 وی گفت: در بازرسی از خودروی سارقان تعداد زیادی عابر بانک مقداری انگشتر و گوشواره طلای مسروقه انواع کارت سازمان های دولتی جعلی، دلارهای تقلبی و مقداری لوازم خانگی تقلبی از جمله توستر جاروبرقی سرویس قابلمه و گاز صفحه ای کشف که طی بررسی های صورت گرفته مشخص شد متهمان در زمینه فروش لوازم خانگی تقلبی و کیفیت پایین به مغازه های فروش لوازم خانگی و شهروندان نیز فعالیت داشتند. 

رئیس پلیس آگاهی استان خاطرنشان کرد: تحقیقات برای کشف جرائم احتمالی دیگر توسط این متهمان در سایر شهرهای کشور ادامه دارد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *