تیم استونی ایران بیا نیست/ چالش ادامه دار فدراسیون تنیس برای دیویس کاپ

تیم استونی ایران بیا نیست/ چالش ادامه دار فدراسیون تنیس برای دیویس کاپ

فدراسیون تنیس استونی همچنان بر خواسته خود مبنی بر اینکه در ایران بازی نمی‌کند، پا فشاری می‌کند.

به گزارش سادس، قرار است مرحله پلی‌آف گروه دو جهانی تنیس دیویس کاپ در نیمه بهمن به میزبانی ایران برگزار شود. استونی دو مرتبه شکایت کرد که به ایران نمی‌آید و در هر دو بار رای به نفع ایران صادر شد و فدراسیون تنیس ایران میزبان باقی ماند. اکنون پس از حادثه تروریستی کرمان مجددا استونی شکایت کرده و همچنان پافشاری می‌کند که به ایران نیاید.

داود عزیزی در گفت و گو با سادس در پاسخ به این پرسش که ایران چقدر شانس دارد تا در این دادگاه هم پیروز شود؟ تصریح کرد: من به عنوان رئیس فدراسیون تنیس ایران با جمعی از وکلای خبره و با دانش تلاش کردیم و دفاعیات خیلی خوبی هم فدراسیون جهانی از ما کرد و همه را به دادگاه ارائه کردیم و منتظر تصمیم دادگاه هستیم. امیدوارم آنچه برای ایران خوب باشد، رخ دهد. در هر صورت حادثه تروریستی کرمان بسیار منفی بود.

عزیزی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی براینکه رای دادگاه حتی اگر به نفع ایران باشد، را می‌پذیرد؟ تصریح کرد: رای دادگاه در یک صورت می‌تواند به نفع ما نباشد که در کشور ثالث بازی کنیم. باید ببینم اجازه تجدید نظر به ما داده می شود یا خیر. از طرفی فکر می‌کنم به کمیته دیویس کاپ ارجاع داده شود تا آنجا تصمیم گیری شود. با این حال باید ببینیم نتیجه چه می‌شود.

رییس فدراسیون از آماده سازی زمین تنیس شیرودی برای مسابقه دیویس کاپ خبر داد و گفت: مجموعه شرکت توسعه صرفا زمین را به ما داد. ما با کمک شهرداری و شورای شهر و زیبا سازی تهران زمین تنیس مجموعه شیرودی را به بهترین نحو ممکن آماده کردیم و همه چیز آماده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *