مورینیو: مردم فکر می‌کنند نام من ژوزه هری مورینیو پاتر است

مورینیو: مردم فکر می‌کنند نام من ژوزه هری مورینیو پاتر است

سرمربی پرتغالی رم می‌گوید نتایج تیمش چندان بد نبوده و تنها چهار امتیاز تا حضور بین چهار تیم اول فاصله دارد.

به گزارش سادس و به نقل از اسپورت۲۴، رم در هفته‌های اخیر نتایج بدی را کسب کرده است و حذف از کوپاایتالیا به دست لاتزیو باعث شد تا نتایج ضعیف این تیم ادامه داشته باشد. با اینها ژوزه مورینیو عقیده دارد تیمش بد نتیجه نگرفته است.

سرمربی پرتغالی قبل از دیدار با میلان در سری آ گفت: ما فقط چهار امتیاز با حضور بین چهار تیم اول جدول فاصله داریم. در حال حاضر برای چیزی بسیار مهم می‌جنگیم (کسب سهمیه لیگ قهرمانان). متاسفم که فردا کنار زمین نخواهم بود ولی اوضاع آن طوری که بازتاب پیدا می‌کند نیست (سرمربی پرتغالی در این دیدار حق نشستن روی نیمکت تیمش را ندارد و محروم است). تیم‌هایی که برای کسب رتبه چهارم رقابت می‌کنند از ما قوی‌ترند اما ما رم هستیم و مردم فکر می‌کنند نام من ژوزه هری مورینیو پاتر است بنابراین انتظارها بالاتر است. فصل ما خیلی ضعیف شروع شد. هشت امتیاز را از دست دادیم. ما تیم کاملی نداشتیم که بتوانیم فصل را شروع کنیم ولی باید این روند را جبران کنیم.

۳۰ روز وقت تا تحول رم یا اخراج

سرمربی پرتغالی مورد حمایت هواداران رم است اما اعضای هیات‌مدیره نسبت به کسب نتایج ضعیف ناراحتند. اگر چه مورینیو رم را به قهرمانی در لیگ کنفرانس اروپا رساند تا این تیم بعد از ۱۴ سال قهرمان شود و به فینال لیگ اروپا نیز رسید اما دو مقام ششمی متوالی در سری آ باعث شد تا این تیم نتواند به لیگ قهرمانان راه یابد. این فصل نیز شرایط تغییر نکرده و رم در رده هشتم جدول رده بندی است.

رسانه‌های ایتالیایی خبر دادند مورینیو تنها یک ماه فرصت دارد تا این تیم را به جمع چهار تیم برتر بازگرداند. قرارداد او در تابستان به پایان می‌رسد و اگر نتایج مطلوب نباشد، ممکن است این مربی پرتغالی اخراج شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *