فعالیت انجمن ورزشی نویسان مازندران شروع شد

فعالیت انجمن ورزشی نویسان مازندران شروع شد

سادس/مازندران انجمن نویسندگان، عکاسان و خبرنگاران ورزشی استان مازندران با حضور عضو افتخاری هیات رئیسه انجمن جهانی و دبیر کل انجمن ورزشی نویسان ایران، با تشکیل هیات مدیره موقت فعالیت رسمی خود را شروع کرد.

نخستین اجتماع نمایندگان ورزشی نویس مازندران به‌منظور برگزاری انتخابات هیات مدیره با حضور” منوچهر زندی” پیشکسوت و عضو افتخاری هیات رئیسه انجمن جهانی، “محمود عبدالهی “دبیر کل انجمن ورزشی نویسان و جمعی از پیشکسوتان و ورزشی نویسان مازندران امروز در محل هتل المپیک دانشگاه شمال آمل برگزار شد.

در این نشست همکاران ورزشی نویس استان از جمله پیشکسوتان، عکاسان، خبرنگاران و گزارشگران ورزشی صدا و سیما با تاکید بر لزوم تاسیس و آغاز بکار هر چه سریعتر این تشکل صنفی و حرفه ای، بر فعالیت مجدانه جهت رفع مشکلات اعضا و همکاران خود تاکید کردند و خواستار حمایت مسئولان و دست اندرکاران استان از تشکیل و فعالیت انجمن شدند.

سپس با رای اکثریت حاضرین و با نظارت نمایندگان اعزامی انجمن ورزشی نویسان ایران، مقرر شد گروهی از حاضرین به‌عنوان هیات مدیره موقت فعالیت انجمن استان مازندران را آغاز کنند تا ضمن پیگیری امور ورزشی نویسان، مقدمات برپایی مجمع عمومی با حضور اکثریت جامعه ورزشی نویسان استان در محل اداره کل ورزش و جوانان مهیا گردیده و انتخابات اصلی بمنظور انتخاب هیات مدیره برگزار شود.

به همین منظور آقایان ترحمی و قربانی به نمایندگی از پیشکسوتان، احسان فضلی به نمایندگی از عکاسان ورزشی، مهدی غلامی و میثم یوسفی به نمایندگی از صدا و سیمای استان، سمانه قلی پور به نمایندگی از بانوان ورزشی نویس، سید هادی میرعمادیان به نمایندگی از ورزشی نویسان، حسین فرهادی به نمایندگی از نشریات ورزشی به‌عنوان هیات مدیره موقت معرفی شدند.

 طبق آئین نامه فعالیت انجمن‌های استانی، دفتر این تشکل صنفی در مرکز استان (ساری) تشکیل خواهد شد که رایزنی‌ها جهت حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان از انجمن ورزشی نویسان استان آغاز شده است.

تا پیش از تشکیل مجمع عمومی و انتخاب هیات مدیره اصلی، تمامی مکاتبات و پیگیری‌های انجمن استان جهت دریافت و تمدید کارت انجمن و همچنین کارت آی پی اس از طریق هیات مدیره موقت صورت می‌پذیرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *