صعود یک پله ای هوران با انتقام از مس

صعود یک پله ای هوران با انتقام از مس

سادس/یزد تیم هوران یزد با شکست مس رفسنجان یک پله در جدول این رقابت‌ها صعود کرد.

در یازدهمین هفته از مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران امروز (جمعه ۲۲ دی) سالن ۹ دی شهر رفسنجان میزبان جدال دو تیم هوران و مس بود.

شاگردان «آسیه پام» در تیم مس رفسنجان برای فرار از قعر جدول به دنبال شکست شاگردان «عالیه فتوحی» در این دیدار خانگی بود که در پایان ۱۳۷ دقیقه نبرد موفق به انجام این کار نشدند.

هورانی‌ها که در دیدار دور رفت در خانه سه بر صفر مغلوب مس شده بودند در این دیدار با نتیجه سه بر دو انتقام شکست خود را گرفتند تا مس همچنان با یک برد و چهار امتیاز در انتهای جدول باقی بماند.

در سِت نخست این مسابقه تیم هوران با نتیجه ۲۵ بر ۱۳ میزبان را شکست داد؛ اما در سِت دوم ۲۵ بر ۱۷ نتیجه را واگذار کرد تا دو تیم یک بر یک در مقابل دیدگان ۷۰ تماشگر در سِت شماری برابر شوند.

در ست سوم هوران ۲۵ بر ۱۹ به پیروزی رسید و مسی‌ها نیز در ست چهارم که تمایلی به پذیرفتن شکست در خانه را نداشتند میهمان خود را ۲۵ بر ۲۱ شکست دادند تا مسابقه به ست حساس پنجم کشیده شود.

شاگردان فتوحی که به دنبال پیروزی در این دیدار بودند، ست پنجم را با نتیجه ۱۵ بر ۱۱ با قضاوت «حوریه رضازاده و راحله اکبرزاده» به سود خود ثبت کردند تا با این پیروزی انتقام شکست دور رفت را از مس بگیرند.

تیم هوران یزد با شکست مس، سومین برد خود را ثبت و با کسب ۶ امتیاز جای پیکان در رتبه پنجم جدول را گرفت.

همچنین در این دیدار معصومه قدمی بازیکن مس و مریم کامیابی کاپیتان هوران کارت زرد دریافت کردند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *