بازگشت کامران قاسمپور به میادین با شکست حریف چینی+ ویدیو

بازگشت کامران قاسمپور به میادین با شکست حریف چینی+ ویدیو

چهره شاخص کشتی آزاد ایران پس از ماه‌ها دوری از میادین در نخستین مبارزه‌اش در تورنمنت زاگرب در وزن جدید و المپیکی ۹۷ کیلوگرم مقابل رقیب چینی پیروز شد.

به گزارش سادس، در ادامه رقابت‌های روز دوم و پایانی تورنمنت بین‌المللی کشتی آزاد رنکینگ در زاگرب کرواسی،  کامران قاسمپور، دارنده دو مدال طلای جهان که پس از ماه‌ها دوری از میادین و غیبت در رقابت‌های قهرمانی جهان به دلیل مصدومیت، رسما در وزن جدید ۹۷ کیلوگرم به میدان رفت و برابر آووسایمان هابیلا از چین با نتیجه شش بر دو به برتری رسید. قاسمپور در این مبارزه با زیرگیری‌های منحصربه‌فرد خود و خاک‌کردن حریف چینی موفق به گرفتن شش امتیاز شد اما حریف چینی نیز یک مرتبه با زیرگیری از قاسمپور و خاک‌کردن او موفق به کسب دو امتیاز شد.

کایل اسنایدر، قهرمان المپیک و جهان از آمریکا نیز در گروه قاسمپور قرار دارد. قاسمپور پیش از این در اولین تجربه‌اش در این وزن در جام جهانی آمریکا مغلوب این کشتی‌گیر شد.

امیرعلی آذرپیرا، دیگر نماینده ایران در این وزن و دارنده دو مدال طلای امیدهای جهان نیز در دور نخست مقابل رادوسلاو باران از لهستان با نتیجه پنج بر صفر به برتری رسید. وا در دور دوم به مصاف مایکل ماچیاولو از آمریکا می‌رود. قاسمپور و آذرپیرا در صورت غلبه بر همه حریفان در فینال با یکدیگر مبارزه می‌کنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *