رونمایی از دیوارنگاره امیرکبیر در مترو تهران

معاون امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه از رونمایی دیوارنگاره امیرکبیر در ایستگاه مترو امیرکبیر خبر داد.

به گزارش سادس، سید احمد علوی عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در این دوره مدیریت شهری در ایستگاه‌های مترو تهران برنامه‌هایی از جمله هویت بخشی به ایستگاه‌های مترو مورد توجه بیشتری قرار گرفته است گفت: ما ایستگاه‌ها را به نام بزرگان می‌کنیم تا هم راه و رسم و هم اسم مشاهیر باقی بماند. 

وی افزود: امروز خوشحال هستیم که ایستگاه امیرکبیر به یک اثر هنری مزین شد؛ امیدوار هستیم به این بهانه راه و رسم امیرکبیر در این ایستگاه بیشتر به شهروندان محترم معرفی شود و شاهد اتفاقات بهتری در همه ایستگاه‌ها باشیم.

معاون امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه ادامه داد: همزمان با سالروز شهادت میرزا محمد تقی‌خان (امیرکبیر) با هدف تکریم مقام شهید و هویت بخشی به ایستگاه‌های مترو تهران ویژه برنامه رونمایی از تابلوی نقاشی تمثال امیرکبیر در این ایستگاه برگزار شد.

براساس گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، دیوارنگاره تمثال امیرکبیر روز چهارشنبه ۲۰ دی ماه ۱۴۰۲ در ایستگاه مترو امیرکبیر رونمایی شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *